Search

Обрати мову



Практичне заняття з дисципліни «Плодівництво» на демонстраційних ділянках коледжу

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ПЛОДІВНИЦТВО» НА ДЕМОНСТРАЦІЙНИХ ДІЛЯНКАХ КОЛЕДЖУ

    Практика у навчальному закладі є складовою частиною навчального процесу, має мету закріпити і поглибити знання, одержані студентами в процесі навчання. Чергове таке заняття було проведено з студентами 33 групи технологічного відділення.

    На практичному занятті студенти засвоїли техніку обрізування крон зерняткових і кісточкових порід. Ознайомилися з технікою і особливостями обрізування крон зерняткових і основними принципами обрізування, позначили місця зрізів на схемах гілок дерев, провели укорочування однорічних приростів та гілок, видалення їх на «кільце», зачистили і провели замазування ран.

    Другим завданням було ознайомлення з особливостями обрізування вишні, черешні, сливи й абрикоса у різні вікові періоди залежно від приросту пагонів та характеру плодоношення.

    Обрізування плодових дерев – необхідний і важливий елемент технології вирощування стабільних врожаїв плодів. За допомогою цього заходу формують крони, регулюють процеси росту і плодоношення, покращують якість плодів. Обрізування створює умови для посилення ефективності робіт по догляду за ґрунтом і рослинами.

    Формування крон за допомогою обрізування забезпечує:

    1). Нормальне освітлення усіх частин крони; 2). Рівномірний розподіл урожаю на кроні; 3). Утримання певних розмірів крони; 4). Регулювання росту пагонів і нормування навантаження врожаєм; 5). Відновлення росту, регулярність плодоношення та високу якість плодів.

    Обрізування крон кісточкових порід порівняно із зернятковими проводили значно слабше.

    При цьому деревам не можна завдавати великих ран. Регенераційна здатність кісточкових послаблена, великі рани заживають погано. Крім того, у зонах з холодними зимами гілки після обрізування підмерзають.

    В результаті практичного навчання студенти оволодівають повним комплексом умінь і навиків по спеціальності, та поглиблюють свої теоретичні знання.

Грицишин С.Ф. , викладач-методист коледжу

: