Конкурс «Кращий за професією «Еколог»»
Cучасна молодь вступає в життя в епоху не тільки бурхливого розвитку науки і техніки, а й негативних наслідків науково-технічної революції та демографічного вибуху. Як результат, ми спостерігаємо різного роду катаклізми у природі та екологічні проблеми, що супроводжують людство.
Екологічна діяльність студентів у коледжі є активна і пасивна. Активна діяльність спрямована на ліквідацію антропогенного впливу на природу, а пасивна – на формування екологічної культури через проведення бесід, вечорів, конференцій, вивчення документів про охорону природи і т.д. Для активного формування екологічної культури, поведінки студентів велику увагу приділяємо активним та інтерактивним методам роботи у навчально-виховному процесі.
Однією з форм впливу на екологічний світогляд, поведінку студентів є конкурс «Кращий за професією «Еколог»», де вони можуть висловитись, показати своє ставлення до тієї чи іншої екологічної проблеми. Конкурс було проведено між студентами 31-Е та 23-Е груп за спеціальністю «Екологія» ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний коледж ім.Є.Храпливого». Його метою також було підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої активності, вмінь і навиків студентів, вдосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників по професії «Еколог», визначення кращих студентів з професії.
Конкурс проводився в два тури. У першому турі брали участь усі бажаючі студенти старших курсів екологічної спеціальності. Він складався із двох частин: теоретичної та практичної.
Теоретична частина складалася з представлення студента (презентація додається) та тестування із предметів екологічного напрямку за спеціально розробленими тестами.
Практична частина передбачала вміння працювати з фізико-хімічними приладами.
Перші три переможці – Рожелюк Михайло, Мисевич Ярослава, Боднарук Валентина - вийшли у другий тур, що складався із практичного завдання підвищеної складності - виконання студентами певних аналітичних визначень (якісне виявлення певних катіонів і аніонів в хімічних сполуках). Обидва тури засвідчили як відмінні теоретичні знання, так і практичні навики студентів, які вони здобули у процесі навчання.
Переможцем ІІ туру став студент 23-Е групи Рожелюк Михайло.
Усім учасникам конкурсу дякуємо за хороші результати та високу майстерність. Адже екологічний конкурс сприяє розвитку екологічної свідомості та спрямування до позитивної діяльності. Зараз в Україні можна виділити багато напрямків, за якими працював би еколог: природоохоронна діяльність, еколог на підприємстві, екологічна політика, екологічний менеджмент, аудит і страхування, громадські та державні організації, науково-навчальний напрямок. Наша небайдужість, наші практичні дії сьогодні – запорука благополуччя завтра.
Берегти природу – означає мати надію на щасливе життя.
Перит В.В., організатор конкурсу