До відома викладачів та студентів!
Додатково до отриманих завдань та консультацій по вивченню навчального матеріалу рекомендуємо студентам 1 і 2 курсів здійснювати перегляд відео уроків організованих Міністерством освіти і науки України згідно цього розкладу для 10-11 класів. Режим доступу: https://erudyt.net/wp-content/uploads/
Нагадуємо, що “Школаonline” (відеоуроки для старшокласників, 9-й, 10-й, 11-й клас) можете переглядати на YouTube каналі «ДніпроТВ» за посиланням https://bit.ly/2IUzyVs
Розклад відеоуроків для старшокласників розміщено на офіційній вебсторінці департаменту https://bit.ly/3d9mCsP
Для тих, хто не бажає пропустити нові відеоуроки є спільноти у:
– Viber https://invite.viber.com/…
– Telegram https://t.me/top_shkola
– Instagram: https://www.instagram.com/topshkola
– YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCugp2JTHik6cdFxs1GbEOGg
Долучайтесь самі і друзів долучайте, щоб не пропустити вихід нових відеоуроків!
Безкоштовні авторські відеоуроки на youtube-каналі “Топ Школа”
10 клас. Алгебра https://www.youtube.com/watch…
10 клас. Геометрія https://www.youtube.com/watch…
11 клас. Алгебра https://www.youtube.com/watch…
11 клас. Геометрія https://www.youtube.com/watch…
Викладачам рекомендуємо донести інформацію до студентів та організувати відповідний контроль за роботою студентів в дистанційному режимі:
Нагадуємо викладачам про необхідність вести в своїх робочих зошитах та інших засобах фіксацію індивідуальної роботи облік проведених заходів по організації дистанційного навчання студентів по своїх дисциплінах, виконання методичної роботи та самоосвіти педагогічного працівника.
Як варіант пропонуємо зразок бланка чи сторінки в особистому робочому зошиті викладача такого обліку проведеної роботи:
«Організація дистанційного навчання студентів у період карантину»(П.І.Б.)
Група |
Предмет |
Теми що вивчаються Використання платформ та комунікаційних ресурсів, інше |
Використання програм та додатків, інше |
Самоосвіта (назва вебінару/ курсу), інше |
Інші види роботи |
14 |
Біологія і екологія |
https://classroom.google.com/ Тема: Особливості генофонду людських спільнот https://naurok.com.ua/test/homework/240206 |
Googl Клас На Урок |
Вебінари МОН України Про організацію дистанційного навчання (Л.Мандзій) Про підвищення кваліфікації (Л.Мандзій, О.Елькін)
Вебінар EdPro: "Робота з mozaBook та mozaWeb" 16.03-06.04.2020р. |
Написання методичної розробки |
24 |
Біологія і екологія |
https://classroom.google.com/ Тема: Види забруднення https://naurok.com.ua/test/homework/250636 |
Googl Клас На Урок |
||
11 |
географія |
Тема: «Африка»,(всі параграфи) проаналізувати причини економічної відсталості та бідності багатьох країн Африки (в зошиті) |
Blogspot |
||
12 |
хімія |
Хімічні властивості й використання основ опрацьовуємо за допомогою відеоуроку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0 Готуємо спільну презентацію «Солі»: студент готує 1 сторінку до презентації про відому сіль. Посилання для роботи https://drive.google.com/open?id=1li4i5aqZSOxdu9zAmFI5PlPuEQhTGQ05&authuser=0 |
Googl Клас Blogspot На урок Youtube |
Навчальна частина