Цікаво знати
Інноваційні технології виробництва косметичних засобів
«Реклама - двигун торгівлі» - це гасло не можна спростувати. Реклама стала невід'ємною частиною нашого життя. Програма новин переривається, щоб оголосити нам про чергову новинку в області краси - «Ваше волосся буде красивим». І ви вже стоїте біля вітрини із заповітною баночкою шампуню (духів, крему, кондиціонера тощо) в руках.
Асортимент косметичних компаній зараз надзвичайно величезний. І вся ця продукція повинна продаватися, для чого використовуються різні інструменти: залучення аудиторії соцмереж: яскраві промо-матеріали та продакт-плейсмент. Мета - переконати потенційного покупця в необхідності цих засобів. Краси і здоров'я косметика не додає? Як же так? Ви ж самі бачили, як після одного тижня застосування рекламованого засобу дівчина з екрану справила своєю зовнішністю фурор перед коханим і колегами. Теж так хочете? Задумайтесь: чи дійсно рекламний продукт допоможе вам досягти бажаного результату?
Проаналізувавши дані про попит населення на косметичні засоби, ми дослідили, що у порівнянні з 2021 роком, попит на них у 2022 році зріс майже удвічі. Це пов'язано з тим, що, купуючи косметику, ми не читаємо інформацію про її склад Як правило, читання обмежується мимовільним переглядом анотації, де акцент робиться на екстрактах, маслах та інших добре відомих, завдяки рекламі, компонентах. Косметичні засоби - це складні багатокомпонентні системи. Але для того, щоб косметичні засоби виконували покладені на них функції, в них вводиться безліч хімічних складових, про які ми маємо мінімальне уявлення. Ми провели опитування власників крамниць. По місту Заліщики щодо попиту населення на косметику з'ясувалося, що найбільше купляють помади, тональні креми, трохи менше – духи, креми для обличчя, ще менше - тіні для брів, повік. Проаналізувавши ці дані, ми дійшли до висновку, що це пов'язано з тим, що саме ці товари є найбільш ходовими в населення, без яких ми вже не можемо обійтись. Стара істина «Краса вимагає жертв» нерідко трактується недобросовісними представниками б'юті-ринку занадто буквально. У гонитві за швидким прибутком вони включають до складу косметичних і парфумерних засобів небезпечні добавки, які покращують ефект від застосування, але руйнують наше здоров'я.
Ми провели опитування жителів міста, чи відомо їм про шкоду косметики для здоров'я? 49% респондентів вважає, а 36% схиляються до думки, що дані товари шкодять здоров'ю людини. Та, незважаючи на це, попит на товари не зменшується, а як ми дослідили, з кожним роком зростає. Існує спосіб зберегти здоров'я і атмосферу в домі.
Приготування натуральної косметики своїми руками - це популярний у наш час напрямок по виготовленню засобів для догляду за шкірою і волоссям. Сама природа подбала про компоненти, заклавши в них масу корисних вітамінів, мікро- і макроелементів. Косметика ручної роботи, в залежності від використовуваних компонентів, по-різному впливає на стан шкіри, волосся і весь організм. Ви самі можете приготувати ряд засобів для вмивання, зволоження, живлення, відлущування шкіри обличчя і тіла, частково або повністю відмовившись від флаконів, якими рясніють косметичні відділи магазинів. Натуральні ополіскуючі та миючі засоби для догляду за волоссям так просто приготувати в домашніх умовах, використовуючи нехитрі компоненти, придбані в аптеці, в магазинах для миловарів і навіть в супермаркетах.
Стародавні римлянки вміло позбувалися від зморшок спеціальними рослинними сумішами, шкіру вибілювали кислим молоком, а захищали оліями і тваринними жирами. Жінки Древньої Русі про шкіру обличчя піклувалися не менше, ніж їх сучасниці в інших частинах світу. У хід йшли звичні продукти харчування: всі молокопродукти, мед, жир тварин, яйця (головним чином жовтки), овочі (морква, капуста, буряк, огірки).
Висновок. Якщо ви все таки прихильник традиційної косметики, тоді ось вам кілька порад: щодо тону обличчя, для чого краще спочатку купити легкий тональний крем, пудру і хайлайтер. Змішуючи їх в різних пропорціях і накладаючи мокрим або сухим пензлем, ви зможете домогтися як наглухо матового, так і суперсяючого фінішу. В акцентах до макіяжу в косметиці допустимі майже будь-які поєднання. Нанести помаду на повіки, а тіні на губи, і результат буде безпечним, а якщо постаратися - навіть красивим. Раз вже мова зайшла про креативний візаж, не поспішайте купувати кольорову туш. Краще придбайте яскраву підводку для повік. Так-так, склад у лайнера буде таким же, і його легко можна нанести на вії, але при цьому продукт ще використовують за прямим призначенням, малюючи ним стрілки.
Сучасна тенденція усвідомленого споживання відмінно застосовна і в галузі б'юті. І нехай це не зовсім вигідно косметичним корпораціям, але ви завжди маєте можливість виглядати чудово, не витративши при цьому всі заощадження. Тому найкраща косметика – це турбота про своє здоров'я і гарний настрій.
Підготувала Валентина ПЕРИТ, викладач хімії, голова циклової комісії
математичних та природничо-наукових дисциплін