Search

Навчальна практика – крок до освоєння майбутньої спеціальності

Навчальна практика – крок до освоєння майбутньої спеціальності

Практичне навчання студентів є складовою частиною освітнього процесу, ефективною формою професійної підготовки майбутнього фахівця, воно забезпечує безперервність формування і розвитку у студентів професійних навичок.

У зв'язку із створенням різних форм господарювання, приватизацією землі і майна, переходом на нові ринкові методи управління виробництвом, необхідно готувати аграріїв, які б досконало знали біологію і технологію вирощування усіх сільськогосподарських культур, володіли сучасними методами організації виробництва, вміли експериментувати і аналізувати, застосовувати найновіші досягнення науки і передового досвіду.

Удосконалення якості освітнього процесу через практичну спрямованість у навчанні, раціональне поєднання теорії з практикою – пріоритетний напрям науково–педагогічної діяльності колективу ВСП «Заліщицький фаховий коледж ім. Є. Храпливого» НУБіП України.

Минулого тижня студенти 3-го курсу технологічного відділення проходили навчальну практику з дисципліни «Технологія виробництва продукції рослинництва» на колекційно-дослідному полі коледжу.

Під час проведення практики студенти під керівництвом викладачів засвоювали технологію проведення обробітку грунту, сівбу озимих зернових культур, визначали біологічний урожай сої та соняшнику.

Разом із викладачами та майстрами виробничого навчання проводили збір пізніх культур - соняшнику, кукурудзи, сої.

Проходження таких практик сприяє розвитку професійних якостей майбутніх фахівців, адже студенти навчаються самостійно відбирати і систематизувати інформацію в рамках поставлених перед ними завдань; застосовувати отримані знання на практиці; вивчати технологію й устаткування, що використовуються в рамках конкретного виробництва; набувати навичок роботи в колективі; здійснювати самоконтроль.

Навчання з проведенням навчальної та виробничої практик – це механізм, який забезпечує як загальний, так і спеціальний розвиток людини, формування професійної майстерності, життєвої позиції, ціннісних орієнтацій людини, визначення планів на майбутнє, тобто сприяє спеціалізації особистості.

Петро КОРОПЕЦЬКИЙ, викладач спецдисциплін

: