Засідання педагогічної ради
Рейтинг викладачів, вступна кампанія, адаптація новонабраних студентів…
Проведено чергове засідання педагогічної ради коледжу. Були обговорені наступні питання порядку денного:
- Про результати рейтингової оцінки роботи викладачів коледжу за 2021-2022 н.р.;
- Про результати вступної кампанії;
- Адаптація студентів новонабраних груп до освітнього процесу в коледжі, як умова особистісного розвитку майбутнього спеціаліста;
- Про результати моніторингу якості підготовки студентів коледжу з робітничих професій;
- Про хід виконання заходів для акредитації підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою 072 «Фінанси, банківська справа і страхування».
Михайло Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи, інформував учасників засідання педагогічної ради про результати рейтингової оцінки роботи викладачів коледжу за 2021-2022 н.р.. Робота викладачів оцінювалась по таких розділах: «Навчальна робота», «Науково-методична робота», «Організаційна робота», «Культурно-виховна робота». Після узагальнення показників по цих розділах було складено рейтинговий список викладачів, з яким було ознайомлено учасників засідання педагогічної ради. Було також відзначено, що, не дивлячись на несприятливі умови пандемії COVID -19 та воєнний стан, успішно спрацювали циклові комісії. Було також складено рейтинг цієї роботи.
Валентина Перит, відповідальний секретар приймальної комісії, інформувала учасників засідання педагогічної ради про результати вступної кампанії у 2022 році. Було відзначено, що вона, виходячи з умов , проведена в основному успішно. Дещо зросли показники прийому на умовах контракту за рахунок фізичних осіб. Проте залишаються невикористані можливості для підвищення ефективності профорієнтаційної роботи.
Борис Павлюк, директор коледжу , зауважив, що вступна кампанія наступного року буде складнішою. Тому необхідно докласти великих зусиль для того, щоб виконати ті показники, які ми собі плануємо. Профорієнтаційну роботу потрібно починати з початком навчального року.
Ігор Книш, заступник директора з виховної роботи, проаналізував стан адаптації студентів новонабраних груп до освітнього процесу в коледжі. У виступі було використано результати анкетування серед студентів новонабраних груп. Питання анкети охопили різноманітні аспекти освітньо-виховного процесу в коледжі та стан адаптації студентів, як важливої передумови особистісного розвитку майбутнього спеціаліста.У своєму виступі Ігор Ярославович зробив важливі висновки. Перш за все те, що студенти поступово адаптуються до освітнього процесу в навчальному закладі. Непогані показники склалися по результатах проведення директорських контрольних робіт. Пристосувалися студенти до нових форм викладання предметів. Відбулася адаптація до студентської групи. Активно прилучилися новоприйняті студенти до участі в гуртках художньої самодіяльності та спортивних секцій. Позитивні зрушення є в адаптації до умов проживання в гуртожитку. Можливо, ще є деякі психологічні проблеми, над чим потрібно працювати. Доповідач глибоко проаналізував інші результати проведеного анкетування, вказавши на деякі проблемні питання, які зокрема стосувалися проведеної профорієнтаційної роботи.
Юрій Гірчак, голова циклової комісії інформаційних дисциплін, роз'яснив питання забезпечення студентів Інтернет-трафіком. Суттєві міркування в процесі обговорення цього питання висловив Борис Павлюк, директор коледжу, особливо у формуванні позитивного іміджу нашого навчального закладу.
Роман Олійнич, вихователь гуртожитку, суттєво доповнив обговорюване питання показниками адаптації студентів до умов проживання в гуртожитку.
Ігор Дудяк, завідувач навчально-виробничої практики, повідомив учасників засідання педради про результати моніторингу якості підготовки студентів коледжу з робітничих професій. Він проінформував про освоєння ліцензованих обсягів по робітничих професіях та проаналізував показники успішності. При цьому активно використовувались статистичні дані з використанням мультимедійної презентації.
Михайло Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи та Лариса Стрільчук, завідувачка економічним відділенням, проінформували про
хід виконання заходів для акредитації підготовки фахівців за освітньо-професійною програмою 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», відзначивши, що вони проводяться згідно плану та графіка.
З обговорюваних питань були прийняті відповідні рішення.
Юрій ВІЙТИК