Search

Практичні заняття- шлях до вдосконалення теоретичних знань

Тиждень економічно-комерційних дисциплін

Практичні заняття- шлях до вдосконалення  

 теоретичних знань

Однією з найважливіших складових якісної підготовки фахівців, які відпові-дають запитам сьогодення, безперечно, є практична підготовка. Вона сприяє поглибленню та закріпленню теоретичних знань, практичних умінь із спеціаль-ності та формування професійних компетентностей.

Навчальна практика з дисципліни «Комерційне товарознавство» для студенів 35-П групи спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» проводиться в 6-му семестрі на ІІІ курсі, коли вони вже вивчили загальні поняття комерційного товарознавства .

Мета практики - закріплення та поглиблення теоретичних знань, одержаних під час вивчення загальних понять комерційного товарознавства .

Завдання практики – набуття практичних умінь та навичок роботи з стандартами на різні види продукції, проведення органолептичного і лабораторного аналізу продовольчих товарів, оцінка якості непродовольчих товарів за зовнішніми ознаками, оформлення документів, що засвідчують якість товарів та складання актів за результатами перевірки.

Враховуючи те, що тепер в нашій державі діє правовий режим воєнного стану , тому організація практичного навчання відбувається з використанням технологій дистанційного освітнього процесу.

Однією з тем навчальної практики є «Оцінка якості взуття». При виконанні завдань практичного заняття, студенти знайомляться з стандартами на взуття, вивчають класифікаційні ознаки асортименту цієї товарної групи.

Допомогою в опануванні навиків проведення оцінки якості взуття за зовніш-німи ознаками стали знання , отримані під час заняття- екскурсії в магазин «SANDALINO», проведеної у І- му семестрі .Студенти, враховуючи ознаки та символи маркування , вчились самостійно визначати матеріал, з якого виготов-лене взуття ( верх, внутрішня частина та підошва).

Адже вибрати відповідну пару взуття інколи важко. Основна складність полягає в тому, щоб відрізнити вироби з натуральної шкіри від моделей із шкірозамінника. Це не завжди буває легко, навіть для досвідченого товарознавця,

Цікавими моментами практичного заняття для студентів було ознайомлення з дефектами взуття та причинами їх виникнення , методами перевірки його якості .

Справжню шкіру можна впізнати за її поведінкою. Для цього потрібно зробити простий експеримент: покладіть на її поверхню кілька крапель води і подивіть-ся, як поводиться матеріал. Натуральна шкіра повинна поглинути вологу. На поверхні мають залишитись сліди, які зникнуть після висихання. Натомість синтетична шкіра не пропускатиме рідин.

Для оцінки якості взуття сильно натисніть пальцем на поверхню. Для натура-льної шкіри характерною є поява легких зморшок, а штучні матеріали або шкіра поганої якості залишаться рівними.

На практичному занятті студенти засвоїли особливості вибору взуття, які будуть корисними для будь-якого споживача.

1.Обирайте взуття з натуральних матеріалів. Ідеально — шкіра, замша, текс-тиль, нубук. Вони вбирають вологу і захищають шкіру від подразнення. Щодо штучної шкіри - вона може бути небезпечною для здоров'я. В першу чергу це стосується літнього взуття. Під впливом тепла різноманітні хімічні реагенти цього матеріалу вступають у взаємодію зі шкірою ніг. Наслідки – передбачу-вано негативні.

2.Повсякденне взуття — зручне взуття. Оптимальна висота підйому - 2-4 см. Це має бути комфортний каблук або суцільна підошва.

3.Ортопедичні устілки та супінатори в туфлях вбережуть стопу від деформацій і знімуть навантаження. Таке взуття вважається якісним.

4.Для будь-якого сезону оптимальний матеріал — натуральна шкіра. Вона не перешкоджає доступу кисню і не заважає природному теплообміну. Стопа відчуває себе комфортно і не пітніє.

5.Взуття краще купляти в другій половині дня. Ближче до вечора ноги мають властивість набрякати. Отже, підбір взуття по повноті в цей час буде більш правильним.

Тому, обираючи взуття, важливо звертати увагу не тільки на його вартість, привабливість, зручність, але і на якість.

Галина СИТНИК, викладачка комерційних дисциплін,

керівник навчальної практики

: