Тиждень економічно-комерційних дисциплін
Проведено конкурс проєктів
«Ключ до успіху бізнесу – в інноваціях,які в свою чергу, народжуються креативністю»
Бізнес-проєкт – це ретельно підготовлений плановий документ, який розкриває усі сторони будь-якого започатковуваного комерційного проєкту. Він дозволяє передбачати заходи щодо реалізації нової ідеї, визначати необхідне фінансове забезпечення і отримання певного зиску. Практично його можна вважати формою експертної оцінки доцільності та ефективності здійснення тієї або іншої підприємницької ідеї.
У рамках тижня економіко-комерційних дисциплін було проведено конкурс презентації захисту проєктів на тему: «Кращий бізнес-проєкт».
Головною метою конкурсу є заохочення молоді до підприємницької діяльності, сприяння реалізації підприємницьких ініціатив.
Завдання конкурсу:
– реалізація інтелектуального потенціалу молоді;
– підтримка розвитку підприємницької діяльності молоді.
У конкурсі брали участь студенти 35-Е групи спеціальності 051 «Економіка». Кожний студент створював бізнес-проєкт щодо місця його проживання та унікальності місцевості.
Для розкриття свого хисту до комерції вони працювали над проектами.
Найбільшої уваги заслуговують бізнес-проєкти студентів:
Бортник Ангеліни «Створення готельного комплексу»
Брички Богданни «Сільське господарство – прибуткова справа»
Вихрій Олесі «Відкриття магазину квітів»
Жуківської Анни «Квадробут»
Таким чином, наші студенти цьогорічні випускники спеціальності 051 «Економіка» набувають знань, досвіду та професіоналізму, при розробці бізнес-проектів на різну тематику.
Адже при складанні бізнес-проектів відбувається процес самонавчання, а після реалізації передбачених ним дій, він є основою для аналізу фактичних показників.
У сучасних умовах бізнес-проект є робочим інструментом, який описує процес функціонування виробництва, показує, яким чином керівники проекту мають намір досягти своєї мети. Якісно розроблений бізнес-проект допомагає зростати, здобувати нові позиції на ринку, розробляти перспективні плани свого розвитку, формувати концепції виробництва нових товарів і послуг та обирати раціональні шляхи їх реалізації і є найкращою візитною карткою.
Ольга КИВЕРИГА,
Олександр ХОЛОДИЛО,
викладачі економічних дисцилін