Search

Проведено конкурс проєктів

Тиждень економічно-комерційних дисциплін

Проведено конкурс проєктів

«Ключ до успіху бізнесу – в інноваціях,які в свою чергу, народжуються креативністю»

Бізнес-проєкт – це ретельно підготовлений плановий документ, який розкриває усі сторони будь-якого започатковуваного комерційного проєкту. Він дозволяє передбачати заходи щодо реалізації нової ідеї, визначати необхідне фінансове забезпечення і отримання певного зиску. Практично його можна вважати формою експертної оцінки доцільності та ефективності здійснення тієї або іншої підприємницької ідеї.

У рамках тижня економіко-комерційних дисциплін було проведено конкурс презентації захисту проєктів на тему: «Кращий бізнес-проєкт».

 Головною метою конкурсу є заохочення молоді до підприємницької діяльності, сприяння реалізації підприємницьких ініціатив.

Завдання конкурсу:
– реалізація інтелектуального потенціалу молоді;

– підтримка розвитку підприємницької діяльності молоді.

У конкурсі брали участь студенти 35-Е групи спеціальності 051 «Економіка». Кожний студент створював бізнес-проєкт щодо місця його проживання та унікальності місцевості.

Для розкриття свого хисту до комерції вони працювали над проектами.

Найбільшої уваги заслуговують бізнес-проєкти студентів:

Бортник Ангеліни «Створення готельного комплексу»

Брички Богданни «Сільське господарство – прибуткова справа»

Вихрій Олесі «Відкриття магазину квітів»

Жуківської Анни «Квадробут»

Таким чином, наші студенти цьогорічні випускники спеціальності 051 «Економіка» набувають знань, досвіду та професіоналізму, при розробці бізнес-проектів на різну тематику.

Адже при складанні бізнес-проектів відбувається процес самонавчання, а після реалізації передбачених ним дій, він є основою для аналізу фактичних показників.

У сучасних умовах бізнес-проект є робочим інструментом, який описує процес функціонування виробництва, показує, яким чином керівники проекту мають намір досягти своєї мети. Якісно розроблений бізнес-проект допомагає зростати, здобувати нові позиції на ринку, розробляти перспективні плани свого розвитку, формувати концепції виробництва нових товарів і послуг та обирати раціональні шляхи їх реалізації і є найкращою візитною карткою.

Ольга КИВЕРИГА,

Олександр ХОЛОДИЛО,

викладачі економічних дисцилін

 

: