Search

Знайомство з особливостями сучасного маркетингу

20.10.2015 р. викладачем дисципліни «Основи маркетингу»  Галайдідою О.В. було організовано екскурсію в м.Чернівці на підприємства роздрібної та оптової торгівлі: гіпермаркети «Метро», «Караван», «Епіцентр», «Майдан», «Екватор» зі студентами 49 групи спеціальності 5.05010201 «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж».

Першим пунктом екскурсії став гіпермаркет «МЕТРО» – мережа магазинів професійної оптової торгівлі, яка бузується на засадах самообслуговування, де студенти мали можливість: ознайомитись із асортиментом (до 30 000 позицій) продовольчих та непродовольчих товарів, що пропонує торгова мережа й дізнались, що понад 90% продукції, представленої в оптових магазинах METRO, закуповується у національних постачальників  виробників; об’єктивно оцінити масштаби гіпермаркету.

Другою для екскурсантів став торгово-розважальний комплекс «БОЯНІВКА» на території якого знаходяться ТРЦ «КАРАВАН» та центр розваг «Панорама-Чернівці». Така сумісність сприяла не лише грунтовному пізнанні студентів із методикою маркетингової діяльності та структурою гіпермаркету «КАРАВАН» (власні пекарні з професійним, висококласним німецьким обладнанням), товарним асортиментом (в тому числі сезонні овочі і фрукти, улюблені всіма традиційні та екзотичні), формами продажу товарів, використанням різних форм стимулювання збуту продукції (доставка щодня, без свят і вихідних днів), а й їх активному відпочинку.  Центр розваг «Панорама-Чернівці» - найбільший в Україні заклад розваг - об’єднав розваги, харчування, відпочинок, послуги, торгівлю, спорт, виставкову та театральну діяльність, чим студенти скористались сповна: каталися на ковзанах, грали в боулінг та більярд, дивилися фільми у форматі 12-D…

На завершення екскурсійної поїздки студенти отримали захоплюючі враження від архітектури, технічного оснащення, функціонального зонування, торгового оточення, широкого товарного спектру та інфраструктури торгових центрів «Майдан» й «Екватор», маркетингова програма яких спрямована на позиціонування і активний розвиток підприємства. Також відвідали гіпермаркет «Епіцентр», де побачили величезні склади продукції та масштабні торгові зони промислової продукції.

Таким чином, результатом екскурсійної поїздки, стали набуті студентами знання, цікавинки та хитрощі в галузі маркетингу, які вони зможуть використати в першу чергу, як споживачі та потенційні клієнти, а також, як майбутні ІТ-спеціалісти, котрі працюватимуть із сучасним програмним забезпеченням, яке використовують в автоматизації маркетингової діяльності вище зазначені підприємства: 1С: Підприємство, Парус: Підприємство, УкрСклад, Project Expert, Офіс 2000…


Викладач комерційних дисциплін Галайдіда О.В.

: