Перше заняття науково-практичного семінару з інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості
Відбулось перше заняття постійно діючого науково-практичного семінару з інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості.
Автор педагогічної технології творчого саморозвитку особистості, викладач-методист, кандидат педагогічних наук Слободян О.П. започаткувала проведення семінару «Інноваційної педагогічної технології творчого саморозвитку особистості» з відкритого заняття в групі 21К предмет «Культурологія». Викладач не дивлячись на те, що це перше заняття в даній групі продемонструвала цікаві форми організації роботи студентів.
Так, наприклад, поставивши завдання перед студентами «Що і для чого вивчає предмет «Культурологія», викладач одержала багато цікавих і актуальних відповідей.
Активно та з зацікавленістю студенти виступали, даючи відповіді на такі питання як: «Що таке модель», «Для чого використовують моделі, їх роль та значення?», «Що таке культура?», «Як працювати студентам над особистісним розвитком?».
В умовах сучасності, коли одним з важливих завдань викладача – навчати студентів мислити, аналізувати, виокремлювати важливе, Ольга Петрівна продемонструвала це для присутніх викладачів.
В планах роботи семінару, який проводитиме кандидат педагогічних наук Слободян О.П. передбачено такі теми:
-
Організація інноваційно-педагогічного простору в умовах реформування освіти.
-
Творчий саморозвиток особистості як основа інтелектуально-духовного становлення.
-
Культурно-рефлексивна основа саморозвитку особистості.
-
Сутність освітньої моделі творчого саморозвитку особистості викладача та студента коледжу.
-
Комплексна технологія забезпечення умов творчого саморозвитку особистості студента коледжу.
-
Особливості організації діалогового простору особистості студента. Рефлексивний обмін інноваційним досвідом.
-
Моделювання як символічна мислеформа. Рефлексивний обмін інноваційним досвідом.
-
Організація самостійної роботи студентів в контексті технології творчого саморозвитку особистості.
-
Педагогічне опосередкування творчого саморозвитку особистості.
та система роботи викладачів та студентів з творчого саморозвитку особистості.
Дякуючи за продемонстровану форму роботи, учасники ділились своїми думками та побажали успіху автору даного заходу і одержали багато корисного для себе.
Глова В.С., директор коледжу