Social-menu

Якість освіти

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Якість освіти


Моніторинг якості освіти — це система послідовних і cистематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти у навчальному закладі, встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.

Моніторинг проводиться відповідно до таких принципів:

  • систематичності та системності;
  • доцільності;
  • прозорості моніторингових процедур та відкритості;
  • безпеки персональних даних;
  • об'єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
  • відповідального ставлення до своєї діяльності суб'єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу;
  • відповідно до законів України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», Положення про внутрішню систему забезпечення якості фахової передвищої освіти у ВСП "Запорізький електротехнічний фаховий коледж Національного університету "Запорізька політехніка", інших нормативних документів.

Моніторинг якості освіти у ВСП Заліщицький ФК ім. Є.Храпливого НУБіП України спрямований на формування і реалізацію механізмів та процедур внутрішньої оцінки якості освіти як за окремими освітніми програмами, так і загалом у коледжі:

  • аналіз наявності необхідних ресурсів для організації якісного освітнього процесу за кожною освітньою програмою, у тому числі самостійної роботи студентів;
  • аналіз відповідності ресурсного забезпечення ліцензійним та акредитаційним умовам;
  • формування експертних груп з моніторингу якості освіти, залучення до груп основних стейкхолдерів регіону, надання організаційної та методичної допомоги в роботі експертів;
  • вивчення та узагальнення вітчизняного і зарубіжного досвіду з питань якості освіти, методологічна та методична підтримка груп забезпечення освітніх програм;
  • здійснення аналізу кількісних показників результатів навчання студентів (академічний контроль, директорський контроль, звіти атестаційних комісій тощо), підготовка відповідних матеріалів на засідання Педагогічної ради та оприлюднення узагальнених даних на офіційному сайті коледжу;
  • дослідження задоволеності студентів освітніми програмами, змістом та організацією навчання, ресурсним забезпеченням, його результатами;
  • налагодження зворотного зв'язку з випускниками, відслідковування процесу їх працевлаштування за фахом та траєкторій кар'єрного зростання, отримання від випускників рекомендацій щодо покращення освітніх програм та викладання окремих навчальних дисциплін;
  • налагодження й підтримка взаємодії з підприємствами, установами та організаціями (роботодавцями), представниками бізнесу та місцевої влади з питань оцінки кваліфікації та компетенцій випускників Коледжу, отримання від них рекомендацій щодо оновлення змісту освітніх програм, методів навчання, організації практичної підготовки;
  • впровадження системи забезпечення якості освіти шляхом розробки ефективних внутрішніх стандартів якості;
  • здійснення постійного вивчення динаміки попиту на відповідних фахівців на ринку праці регіону, надання пропозицій щодо запровадження нових освітніх програм;
  • дослідження очікувань абітурієнтів, їхніх батьків, представників громади щодо затребуваних спеціальностей на ринку праці регіону;
  • необхідних професійних компетенцій, змісту освітніх програм та організації освітнього процесу;
  • узагальнення результатів оцінки якості освітніх послуг Коледжу (в цілому та за кожною освітньою програмою зокрема), виявлення проблем у забезпеченні якості освіти та розробка пропозицій щодо їх усунення;
  • подання відповідної інформації на розгляд Педагогічної ради та оприлюднення її на офіційному сайті;
  • контроль за реалізацією рекомендацій щодо покращення якості освітніх програм у Коледжі;
  • сприяння формуванню в ВСП Заліщицький ФК ім. Є.Храпливого НУБіП України культури якості освіти.


ОПИТУВАННЯ В РОЗРІЗІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ


ОПИТУВАННЯ ЩОДО ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НАВЧАННЯМ за ОПП


ОПИТУВАННЯ ВИПУСКНИКІВ ОПП ЩОДО ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЗДОБУТОЮ КВАЛІФІКАЦІЄЮ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ


ОПИТУВАННЯ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ТРАЄКТОРІЇ


АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ ТА НАЛАГОДЖЕННЯ ДІЄВОГО ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ У ВСІХ СФЕРАХ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Анкета опитування першокурсників
Результати опитувань

ЯКІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ


ЯКІСТЬ ТА ОБ'ЄКТИВНІСТЬ ОЦІНЮВАННЯ


ЯКІСТЬ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ


ОПИТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ


ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ ЩОДО ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ


ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЩОДО ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ


ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЩОДО ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ


ОПИТУВАННЯ ЩОДО ШЛЯХІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТА ВИВЧЕННІ ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ПІД ЧАС РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ


: