Social-menu

Предметні тижні


Предметні тижні — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для викладача, і для здобувача освіти проявити свої багатогранні здібності.

Стійкий інтерес до навчальної дисципліни є запорукою успішного засвоєння програмового матеріалу. Тож педагогічні працівники мають забезпечувати сприятливі умови для формування здобувача освіти, зацікавленого і вмотивованого до успішного навчання.

Щоб посилити інтерес студентів до навчальних предметів, поглибити прагнення до пізнання і саморозвитку, у освітньому закладі систематично проводять предметні тижні. Окрім того, можуть бути такі завдання, як:

  • визначити рівень навчальних досягнень студентів в оволодінні знаннями;
  • сприяти усвідомленню учнями інтегративних зв'язків між навчальними дисциплінами;
  • стимулювати пізнавальний інтерес здобувачів освіти, їхню інтелектуальну і творчу діяльність;
  • розвивати в студентів комунікативні навички, ініціативність, уміння працювати в команді.

Беручи участь у предметних тижнях, підвищують свою професійну майстерність і викладачі.


АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ ПРЕДМЕТНОГО ТИЖНЯ

Предметні тижні проводять, керуючись відповідним положенням, яке затверджує керівник навчального закладу.

На першому засіданні методичної ради коледжу у новому навчальному році обговорюють пропозиції щодо проведення предметних тижнів, обирають найліпші та затверджують графік їх проведення.

План проведення предметного тижня розробляється, обговорюється та схвалюється на засіданні відповідної циклової комісії. До цього процесу залучаються і представники органів студентського самоврядування, які вносять пропозиції до формату заходів, що найбільш цікаві здобувачам освіти.

З огляду на план визначають зміст заходів, які відбуватимуться в межах тижня. Цим зазвичай займається спеціально сформована робоча група викладачів циклу дисциплін.

Про початок предметного тижня анонсують на вебсайті коледжу, повідомляючи про заходи у його межах.

За результатами проведення предметного тижня оформлюється звіт.


: