Social-menu

Жовтневе засідання педагогічної ради коледжу

Засідання педагогічної ради коледжу

Під керівництвом директора коледжу Бориса Павлюка проведено чергове засідання педагогічної ради. Обговорені актуальні питання діяльності навчального закладу.

Ольга Галайдіда, заступник директора з навчальної роботи, проінформувала учасників засідання про стан висвітлення інформації на офіційному веб-сайті коледжу згідно ліцензійно-акредитаційних вимог. Ольга Василівна відзначила, що сьогодні веб-сайт коледжу є не лише джерелом інформації для викладачів, студентів, здобувачів освіти, для батьків, абітурієнтів, але є одним з ключових показників відкритості і прозорості діяльності закладу освіти. У виступі було проаналізовано основні розділи та адреси, на яких розміщено інформацію та документи на веб-сайті коледжу, а також стан їх наповнення.

В результаті обговорення прийнято рішення про ряд заходів, які сприятимуть вдосконаленню роботи веб-сайту коледжу.

Іван Зубик, відповідальний секретар приймальної комісії, проінформував учасників засідання педагогічної ради про результативність профорієнтаційної роботи у 2024-2025 н.р. і завдання на 2025-2026 н.р. Зокрема, у виступі Івана Михайловича йшлося про профорієнтаційні поїздки викладачів та роботу з батьками, конкурс відеопрезентацій спеціальностей, відеопрезентації закладу освіти, участь у заходах щодо підняття престижності закладу, проведення днів відкритих дверей, проведення внутріколеджівських заходів із залученням учнів шкіл .

Галина Петрів, голова методоб'єднання кураторів академічних груп, інформувала про адаптацію студентів нового набору до освітнього процесу. Було відзначено, що адаптація першокурсників-це багатогранний процес пристосування до нового студентського життя, що охоплює навчання, соціальні зв'язки та самостійність; він включає засвоєння правил і норм закладу освіти, інтеграцію в новий колектив, встановлення взаємодії з викладачами, перебудову режиму дня та пристосування до нових умов навчання, що може викликати як труднощі, так і призвести до успішного становлення особистості. У виступі були використані матеріали опитування, проведеного серед новонабраних студентів.

Іван Зубик, голова циклової комісії комп'ютерно-інженерних та фізико-математичних дисциплін, повідомив учасників засідання педради про стан навчальної, методичної, інноваційної та організаційної роботи циклової комісії. Було відзначено, що циклова комісія забезпечує викладання спеціальних дисциплін, а також загальноосвітніх курсів природничо-математичного циклу. Було повідомлено методичну тему, над якою працює комісія: «Розвиток критичного та алгоритмічного мислення студентів у процесі вивчення інженерно-комп'ютерних та фізико-математичних дисциплін шляхом впровадження STEM- та STEAM-технологій». У виступі було проаналізовано впровадження викладачами комісії сучасних освітніх технологій та цифрових інструментів у навчальний процес.Особлива увага надається розвитку проєктної діяльності студентів-реалізації індивідуальних і групових проєктів.

Ірина Левицька, секретар навчально-методичного кабінету, проінформувала учасників засідання педагогічної ради про підготовку до атестації педагогічних працівників коледжу у 2026 році. Було проаналізовано хід організаційної підготовки до атестації 2026 року, оголошено список педагогічних працівників, які атестуватимуться в 2026 році, а також посадових осіб, які атестуватимуться на відповідність займаній посаді.

Михайло Сапіжак, заступник директора з адміністративно-господарської діяльності, доповідав про готовність коледжу до роботи в зимовий період 2025-2026 навчального року. Проаналізовано підготовчі заходи, проведені господарською частиною.Особлива увага була надана питанню підготовки системи опалення до опалювального сезону. Проведена підготовка електрогосподарства, перевірено системи водопостачання та водовідведення. Проаналізовано також стан підготовки будівель і приміщень до функціонування у зимовий період..

Оксана Матійчук, завідувачка бібліотекою коледжу, в розділі «Різне» порядку денного проінформувала учасників засідання педради про необхідність наповнення електронної бібліотеки, а також про можливості замовлення нової навчально-методичної літератури.

З обговорюваних питань були прийняті відповідні рішення.

 

Юрій ВІЙТИК

 

: