Практичне навчання
Проводимо хімічний аналіз води та грунту
Навчальна практика – один із основних освітніх компонентів навчального процесу у закладі освіти. Вона характеризується елементом процесу навчання і має свої особливості, що визначають специфіку підходів до визначення її мети, змісту, форм, методів та засобів проведення.
Метою навчальної практики є ознайомлення із специфікою майбутнього фаху, отримання здобувачами освіти первинних професійних умінь і навичок, а також відповідної робітничої професії.
Минулого тижня студенти 21-ЕС групи, спеціальності 101 «Екологія», у лабораторії хімії та агрохімії проходили навчальну практику з хімічного аналізу, під час якої студенти виконували завдання програмних тем, дотримуючись правил техніки безпеки. Всі матеріали спостережень та розрахунки записували в зошити для практичних робіт. Перед початком заняття викладач провела інструктаж з дотримання правил техніки безпеки.
У процесі проходження навчальної практики студенти навчились готувати розчини, фільтрувати, висушувати; проводити аналіз води та ґрунту, застосувавши методи аналітичної хімії; визначати загальну кислотність і лужність води методом кислотно-основного титрування: брати наважкитвердих і рідких речовин; готувати фільтруючі матеріали та фільтрувати в різних умовах: промивати осади, висушувати тверді речовини та органічні рідини; виконувати повний комплекс хімічного аналізу води, ґрунтів (взяття проб, аналіз, обробка результатів).
Проводячи подібні заняття, вкотре пересвідчуємось: навчальна практика – це важливий елемент навчального процесу, який передбачає поглиблення теоретичних знань та набуття практичних навичок у реальних умовах, вона сприяє закріпленню отриманих знань та розвитку умінь, необхідних для майбутньої професійної діяльності.
Любов СОПІВНИК , керівник практики