Search

Проведення дистанційного навчання

Проведення дистанційного навчання

В умовах карантинних заходів викладачі змушені шукати нові шляхи налагодження педагогічної взаємодії зі студентами, які б дозволили продовжити навчально-виховний процес і, при цьому, не наражати на небезпеку людські життя, нашу молодь і колег. Для цього інформаційне, суспільство дає нам у руки інструменти дистанційного навчання.

Розвиток технологій віддаленої роботи, обміну інформацією за допомогою Internet, використання різних девайсів спрощують нам процес реалізації завдань освітнього процесу в умовах карантину. Наші студенти, народились і виросли в еру інформаційних технологій, вправно оперують різними гаджетами (смартфон, комп'ютер, планшет тощо), що дозволяє нам, викладачам перебувати із своїми вихованцями на постійному зв'язку.

Для налагодження комунікації в рамках освітнього процесу зі студентами коледжу викладачі циклової комісії агрономічних та еколого-інженерних дисциплін використовують цілий ряд програмних додатків, а саме: Viber, Facebook, Instagram, Skype, електронну пошту, тощо. Нами надсилаються студентам посилання на відеоуроки, які є у вільному доступі в Інтернеті. Студенти під керівництвом викладачів працюють над виконанням завдань, надсилають їх на перевірку викладачеві на Viber, електронну пошту чи будь-який інший месенджер.

За підсумками виконаних завдань, викладачі оцінюють роботу студента та виставляють йому відповідні бали до рейтингу навчальної успішності, атестують за відповідний модуль. Пропонуємо студентам, у якості завдань до тієї чи іншої теми викласти власні роздуми щодо розв'язання певних професійних задач (контекстне навчання) проблемних ситуацій (метод кейсів), відшукати в інформаційних ресурсах потрібний матеріал, тощо.

Зокрема, при вивченні студентами першого та другого курсів, дисциплін «Біологія і екологія» та «Ботаніка з фізіологією рослин» по кожній темі, яка має бути опанована студентами, надсилаються питання для засвоєння і самоперевірки, завдання з підготовки дослідницьких та практично-орієнтованих проєктів, інструкції для виконання в індивідуальному режимі практичних робіт.

Для проведення занять в режимі відео-конференцій використовуємо платформу Zoom. Програма дуже проста у використанні, безкоштовна, просто треба зайти на сайт Zoom, встановити програму, запланувати конференцію, надіслати студентам на Viber електронну пошту посилання. При цьому, студенту треба просто натиснути на відповідне посилання, увести ідентифіктор і все, ви уже на зв'язку. Транслюється відеокартинка і звук, можна працювати в режимі діалогу, обмінюватись думками, запускати презентацію, демонструвати будь-яку наочність. Я рекомендую колегам-педагогами звернути увагу на цю програму.

Тож, працюючи в умовах карантину, бережіть себе і будьте здорові.

Любов Сопівник,
голова циклової комісії агрономічних та еколого- інженерних дисциплін

: