«Добре того вчити, хто хоче знати».
Народна педагогіка про процес навчання
Алгоритм виконання навчальних завдань
Важливою характеристикою сучасної освіти є її неперервність (освіта протягом усього життя людини).
Сьогодні для організації дистанційного процесу взаємодії з студентами існує багато безкоштовних інтернет-платформ. Для забезпечення дистанційного навчання педагог спрямовує навчальний процес на активізацію діяльності студентів для досягнення основної мети. А саме, визначення формату інформування студента і обрання певного інструменту для дистанційного навчання.
Перевірити свої теоретичні знання і практичні навики та підготуватися до державного іспиту з відповідного фаху мають можливість студенти випускних груп спеціальності 201 «Агрономія» технологічного відділення, зареєструвавшись на пробні тести з дисциплін фахової підготовки (сайт НМЦ ВФПО «Агроосвіта» http://test.smcae.com/). Вирішивши їх, студент бачить загальну кількість балів та помилки по кожній дисципліні. Таке онлайн-тестування сприяє підвищенню ефективності роботи студентів у підготовці до іспитів.
Також, закріпленню теоретичних знань з фахових дисциплін, які були отримані в процесі навчання, формуванню у студента професійного вміння приймати самостійні рішення виступає навчальна практика. Це перший етап підготовки студентів до трудової діяльності.
Для організації дистанційного проведення навчальної практики, студентам була надіслана інформація через Viber: зміст навчальної практики, завдання та методичні рекомендації до їх виконання; тематичний план, де вказано найменування та послідовність розділів, тем та видів практичних робіт ( весна та карантин сприяє цьому, щоб самостійно виконати вдома).
Проведено інструктаж щодо роботи з основною та додатковою літературою.
На допомогу студенту є електронна бібліотека коледжу (режим доступу: http://193.93.18.90:32001/
Під час проходження навчальної практики кожен студент повинен систематично, грамотно і акуратно вести щоденник практики.
Успіхів кожному! Бережливого ставлення до свого здоров'я!
Фреяк Г.Б., викладач агрономічних дисциплін