Search

Онлайн-опитування: вивчення стану дистанційного навчання в коледжі

Онлайн-опитування: вивчення стану дистанційного навчання в коледжі

Сьогодні викликом для української системи освіти стало дистанційне навчання. Як викладачі, так і студенти вперше зіткнулися з потребою у використанні новітніх технологій онлайн-навчання. Це стало поштовхом для пошуку та опанування різноманітних ресурсів і платформ для освоєння теоретичного та практичного матеріалу в нових умовах.

З метою опитування студентів коледжу про їхнє ставлення до онлайн-навчання я створила анкету на сайті SurveyMonkey (https://www.surveymonkey.com/). У вибірку потрапили студенти перших, других, третіх курсів у кількості 50 чоловік. Аналітичні матеріали анкетування сприятимуть кращому розумінню того, як вирішуються питання впровадження дистанційних методів навчання.

За результатами дослідження 46% студентів не подобається перебувати на карантині, більшості бракує живого спілкування з викладачами та одногрупниками, 82% бажають повернутися якнайшвидше до звичного режиму роботи. Основним способом комунікації з викладачами є Viber (100%), де студенти отримують завдання, літературу, тести для самоопрацювання. 72% мають змогу вчасно отримати пояснення від викладачів з усіх дисциплін щодо питань, які виникають в процесі підготовки навчального матеріалу. Це вимагає високої самоорганізації студентів, оскільки 34% витрачають більше 3 год щодня на навчання. Основними проблемами, які виникають в процесі дистанційного навчання, є брак досвіду (22%), зниження відповідального ставлення (16%) та інтересу до навчання (12%), хоча у 32% опитуваних труднощів немає. Найбільше часу під час карантину студенти витрачають на виконання домашнього завдання (42%), а також на самоосвіту, спорт і спілкування з друзями (14% відповідно). Найбільш переважаючою формою навчання, яка подобається опитуваним, є чат-заняття (Viber – 58%); друга за списком – онлайн-конференції в Zoom, Google Classroom (12%), проте 22% дистанційне навчання не приносить задоволення.

Результати анкетування у вигляді графіків та діаграм ви можете переглянути за посиланням: https://www.surveymonkey.com/stories/SM-9T77LLZ9/.

Отже, карантин допоміг нам зрозуміти цінність живого спілкування та можливості отримувати знання в стінах рідного коледжу. Сподіваємося, що ми зможемо повернутися до звичного режиму навчання якомога швидше здоровими і повними ідей, наснаги працювати.

О. Л. Тракало, викладач соціології

: