Search

Сагайдак Роман Володимирович

Наші випускники – наша гордість

 

Сагайдак Роман Володимирович

 

Роки навчання: 1998 – 2001.

Заступник директора з маркетингу в компанії MEGOGO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У 1998 році Роман Сагайдак поступив до Заліщицького технікуму НАУ, який потім став Заліщицьким коледжем НАУ.

Спеціальність облік і аудит була цікавою з точки зору її вивчення, але сама робота бухгалтера здавалась відносно нудною та монотонною. Однак, враховуючи доволі часті зімни в законодавстві, що стосувалися податкового обліку, валютного законодавства, всього того, що мало вплив на організацію ведення обліку і бізнес в цілому - все це робило роботу бухгалтера творчою. Адже завдання сучасного бухгалтера полягає не тільки в достовірному обліку і звітності, а ще й в оптимізації податків і затрат, збільшення прибутку за рахунок цих оптимізацій (мова йде про про те, коли бухгалтер в межах закону вірним чином класифікує затрати та змінює податкову базу в ту чи іншу сторону).

В коледжі, окрім дисциплін з бухгалтерського обліку та економіки, вивчались не менш захопливі дисципліни, які стосувалися технології сільськогосподарського виробництва, менеджменту, маркетингу тощо.

Роман розумів, що бути бухгалтером цікаво, та є багато інших професій, на які варто також звернути увагу.

Цю думку він розвивав і під час продовження навчання в Києві. Після успішного закінчення Заліщицького коледжу він був зарахований на 2-й курс Національного аграрного університету, де продовжив отримувати освіту бухгалтера.

На 4-му курсі університету почались лекції з маркетингу. Ще з коледжу Роман окремо виділяв цей предмет. Він почав знаходити більше літератури і ширше пізнавати цю молоду дисципліну для України, та вже давню і сильно розвинену для країн Заходу. Дослідження ринків, створення продуктів, комунікація зі споживачами, прогнозування і багато іншого захоплювало. Як наслідок, продовження навчання в магістратурі було на факультеті менеджменту за спеціальністю маркетинг.

Наприкінці навчання Роман розпочав трудову діяльність в напрямку продажів, він продавав послуги мобільного зв'язку та мобільні телефони, а згодом став керівником магазину. Цей перший досвід дав багато практичних знань щодо продажів, поведінки споживачів, стратегій ціноутворення, реклами, мерчендайзингу тощо.

Пропрацювавши більше року в продажах, Роман змінив напрямок в сторону маркетингових комунікацій і почав працювати маркетологом у невеличкій агенції Funny Group. Згодом він перейшов у відділ маркетингу до більшої компанії - оператора платного телебачення MAXIMUM TV, який тільки створювався в Києві і потім мав розвиток в інших регіонах України.

Зустріч з телебаченням принесла безліч цікавих ідей, дала багато досвіду та нових специфічних знань. При цьому здобуті випускником коледжу базові знання з економіки, менеджменту і маркетингу сформували міцний фундамент.

У 2007 році Роман брав участь в запуску послуг першого оператора платного супутникового телебачення в Україні, компанії Viasat, де працював на посаді заступника директора з розвитку і займався створенням та управлінням послуг супутникового телебачення. Дана робота була пов'язана також з ліцензуванням та закупівлею прав на ретрансляцію зарубіжних телеканалів, а також із розробкою абонентського обладнання та програмного забезпечення, яке створювалось в співпраці з інженерами з різних країн.

Далі робота продовжувалась в тому ж напрямку на посаді директора з розвитку в компанії MYtv.

Попередні місця роботи дозволили познайомитись з багатьма міжнародними телеканалами, компаніями в сферах супутникових та інтернет технологій. З юнацьких років у Романа було хобі з радіомоделювання і особлива любов до комп'ютерів, тому в роботі було багато процесів пов"язаних з технічною стороною продуктів. Робота супроводжувалася участю в міжнародних виставках та конференціях.

Згодом у 2012 році Роман перейшов працювати на телеканал Новий канал і очолив відділ закупівлі програмного продукту. Добре знаючи контент міжнародних телемовників, він мав нагоду показати відомі світові хіти і для українських глядачів. Строгий діловий стиль одягу змінився на звичайний, адже на більшості телеканалів панує творча, вільна і невимушена атмосфера.

В наступному році з'явилась нагода реалізувати практичний досвід з маркетингу, контенту і технологій одночасно, та зайняти посаду заступника директора з маркетингу в компанії MEGOGO, яка надає послуги платного телебачення та відео на замовлення через мережу інтернет. Роман продовжує свою працю там і сьогодні, створюючи продукти для України та інших країн світу, зокрема для країн колишнього СНД, країн Балтії і Західної Європи. Кількість користувачів сервісу невпинно зростає.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Нещодавно Роман Сагайдак, перебуваючи в Заліщиках, передав бібліотеці коледжу комплект видань АССА.

ACCA (англ. Association of Chartered Certified Accountants) — міжнародна професійна бухгалтерська організація, яка надає кваліфікації для працівників у сфері фінансів, аудиту, менеджменту та бухгалтерії.

Програма ACCA присвячує основну увагу професійним цінностям, етиці та питанням управління та призначена для тих, хто прагне стати висококваліфікованим спеціалістом у будь-якому секторі бізнесу.

Передана література неодмінно стане в пригоді студентам, які прагнуть стати сучасними висококваліфікованими спеціалістами в економічній галузі.

Матеріал підготували: Г.Р.Глова, Н.В.Леоненко, М.Д.Олійник, С.Г.Руснак,викладачі коледжу

 

 

 

 

 

 

 

 

: