Search

Проведено аналіз організації освітнього процесу в умовах дистанційного режиму

Засідання методичної ради

Проведено аналіз організації освітнього процесу

в умовах дистанційного режиму

Відбулось засідання методичної ради коледжу з наступним порядком денним:

  1. Про стан і результати відвідування он-лайн занять педагогічних працівників членами наглядової ради;
  2. Про організацію предметних олімпіад у 2020-2021 н.р.
  3. Про удосконалення змісту концепції діяльності навчальних лабораторій та кабінетів.

В умовах пандемії COVID19 викладачі навчального закладу змушені проводити освітній процес в дистанційному режимі. Маючи певний досвід його організації в минулому навчальному році, педагогічний колектив постійно працює над удосконаленням форм і методів комунікації зі студентами. В цьому навчальному році активно використовується платформа Google gsuite з додатками Classroom та Meet. Така організація освітнього процесу дає можливість не тільки урізноманітнити форми роботи зі студентами, але й налагодити дієвий контроль за організацією занять викладачами.

Саме про це йшла мова при обговоренні першого питання порядку денного засідання методичної ради.

М.В.Сопилюк, заступник директора з навчальної роботи детально проаналізував стан роботи викладачів в Classroom по кожному предмету та по групах. Відзначивши позитивні досягнення викладачів, він разом з тим висловив ряд зауважень. Зокрема це стосується невчасної перевірки виконаних студентами завдань, неповернення їх після перевірки. Є проблеми з оцінюванням студентів та з якістю публікованих матеріалів. Наголошуючи на тому, що основною метою колективу є удосконалення роботи, Михайло Васильович закликав ретельніше відпрацювати методику проведення занять в дистанційному режимі..

Л.В.Стрільчук, завідувачка економічним відділенням проаналізувала, як проводяться заняття згідно методичних вимог: дотримання структури, викладу матеріалу, обгрунтованих завдань. Вона відзначила зразкову роботу окремих викладачів та висловила зауваження та вказала на недоліки, які є в організації проведення занять в дистанційному режимі окремих викладачів. Зокрема, це стосується питань недостатньої кількості оцінок, неповернення завдань студентам після перевірки та помилок при публікації завдань і матеріалів.

Р.В.Андрусик, завідувач технологічним відділенням , аналізуючи кращий досвід, зокрема викладачів інформаційних дисциплін, та деякі недоліки в роботі,  висловив пропозицію додаткового проведення навчання з викладачами по організації освітнього процесу в дистанційному режимі.

Ю.Л.Гірчак, завідувач практичним навчанням, зупинився на проведенні практичного навчання. Він акцентував увагу на необхідності допрацювання структури інструкційних карток. Недоліком в роботі викладачів є відсутність їх відповідей на запитання студентів, що сприяє демотивації навчальної діяльності. Слід також розмежувати проведення теоретичних занять та практик з окремих предметів.

В.С.Глова, директор коледжу, підсумовуючи обговорюване питання, подякував членам наглядової комісії за толерантний аналіз роботи викладачів, відзначив, що кожен несе за себе відповідальність за проведені заняття в дистанційній формі.

Про організацію предметних олімпіад в 2020-2021 н.р. учасників засідання  інформували О.П.Слободян, методист коледжу та голови циклових комісій . М.В.Сопилюк, розпочинаючи розгляд другого питання порядку денного, повідомив про розроблений проєкт наказу про проведення І етапу предметних олімпіад в коледжі, відзначивши урізноманітнення їх форм (творчі роботи, презентації і т.д.).

В обговоренні цього питання взяли участь І.П.Сагайдак, Г.Р.Глова, Л.Й.Сопівник, М.Д.Папушко. Вони підтримали пропозицію урізноманітнення завдань предметних олімпіад з метою пошуку шляхів зацікавленості студентів.Відзначався позитивний досвід участі студентів коледжу у Всеукраїнських олімпіадах («Всеосвіта», «На урок»). В.С.Глова наголосив на необхідності попереднього узгодження завдань , які виносяться на предметні олімпіади.

При обговоренні третього питання порядку денного, знайомлячи учасників засідання зі змістом концепції діяльності навчальних лабораторій та кабінетів, Ю.Л.Гірчак запропонував конкретизувати деякі положення. Загалом розроблену концепцію було підтримано.

Завершуючи засідання методичної ради, В.С.Глова наголосив на тому, що «наше майбуття - в наших руках. Перспектива є. Тільки конкретна, не формальна робота дасть свій результат». Він також наголосив на необхідності активізації профорієнтаційної роботи.

По обговорюваних питаннях прийняті відповідні рішення.

Юрій Війтик

 

 

: