Математика — інструмент пізнання світу
Часто вчителі, викладачі, батьки чують від підростаючого покоління запитання: «Для чого потрібно вчити математику? Де вона знадобиться мені у житті?»
А виявляється, що математика — всюди. Ми самі часто не усвідомлюємо цього. Маленька дитина, коли тільки починає пізнавати світ, зустрічається з математикою. Вона складає пірамідку, розміщуючи фігури у певному порядку, починає рахувати іграшки у кімнаті чи яблучка, якими її пригостили.
Поступово, стаючи дорослішими, починаємо вирішувати складніші завдання і для цього вивчаємо складніші математичні поняття.
Ви бачите себе в майбутньому економістом, бухгалтером, фінансистом, менеджером — тоді вам не обійтися без математики. Ви повинні вміти проводити фінансові розрахунки, прорахувати можливі ризики, самостійно приймати рішення.
Ви вирішили стати підприємцем і відкрити власний бізнес, тоді вам знадобляться навички в організації та веденні бізнесу, включаючи бухгалтерію, вміння застосовувати математичні методи прогнозування, моделювання, аналізу та розрахунків для досягнення успіху.
Важко уявити собі спеціаліста будь-якої сфери, яким би не потрібні були вміння і знання, отримані при вивченні математики.
Потрібно усвідомити, що математика — це інструмент, завдяки якому ми здобуваємо необхідні нам у житті навички спілкування, аналізу складних ситуацій, прийняття оптимальних рішень, незалежно від складності ситуації. Математика розвиває міркування, узагальнення, вміння грамотно формулювати думки і робити логічні висновки, планувати і утримувати в голові складні покрокові послідовності дій, логічно будувати складні операції і зберігати їх у пам'яті. Всі ці вміння і навички є потрібними кожному як у побуті, так і у професійній діяльності.
Як говорив М.В.Ломоносов: «Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить».
Математика тренує такі розумові якості, які формують каркас і скелет всього вашого мислення! Це, в першу чергу, логічні здібності. Це все те, що організовує всі ваші думки в пов'язану систему понять та уявлень і зв'язків між ними.
За словами В. Сухомлинського: «Математика вчить мислити й разом з тим вселяє віру в безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер».
Основними завданнями сучасного навчання є формування в студентів навичок самостійної діяльності, творчого потенціалу, здатності використовувати знання на практиці і найголовніше — виявлення обдарованих дітей. Роль математики у виявленні талантів є винятково великою.
Математика — це цікава наука, і для того щоб розкрити її унікальність та красу, іноді недостатньо лише занять в аудиторіях. Тому студенти коледжу залучаються до різного роду олімпіад та конкурсів, за допомогою яких вони зможуть краще засвоїти базові знання та розкрити для себе багато цікавого та нового і поринути у пізнавальний світ математики.
Завершився перший семестр для студентів-першокурсників економічного відділення, які прагнуть поглибити свої знання з математики, участю у Всеукраїнському конкурсі Всеосвіти «Акробатика з математики». 16 студентів стали переможцями, а 6 — одержали сертифікати учасників. Метою конкурсу є:
1. Зацікавити молодих людей до пізнання світу математики;
2. Розвинути математичну компетентність;
3. Удосконалити вміння використовувати здобуті знання та навички в особистому і суспільному житті.
Вітаємо переможців Всеукраїнського конкурсу
«Акробатика з математики»
та батьків студентів, які одержали Лист-Подяку
- Денегу Віталія — студента 14 групи, за зайняте І місце
- Панасюк Ірину — студентку 14 групи, за зайняте І місце
- Пеняк Ірину — студентку 14 групи, за зайняте І місце
- Поховича Миколу — студента 15 групи, за зайняте І місце
- Бойчук Тетяну — студентку 15 групи, за зайняте ІІ місце
- Бульдяк Юлію — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Вербовецьку Надію — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Данилицького Василя — студента 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Капуш Валерію — студентку 15 групи, за зайняте ІІ місце
- Когут Христину — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Колодій Мар'яну — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Корнят Юлію — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Мартинюк Галину — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Петрущака Василя — студента 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Шипітко Руслану — студентку 14 групи, за зайняте ІІ місце
- Мандзюк Софію — студентку 14 групи, за зайняте ІІІ місце
А також, вітаємо учасників конкурсу, які одержали «Сертифікати учасника»: Гричука Андрія (студента 15 групи), Кастранець Мар'яну (студентку 15 групи), Книш Андріану (студентку 15 групи), Ковальчук Світлану (студентку 15 групи), Кошеланик Іванну (студентку 15 групи), Пеприк Анастасію (студентку 14 групи).
Якщо говорити більш детально і оперувати конкретними навичками, то участь у олімпіадах та конкурсах допоможе студенту розвинути такі інтелектуальні здібності, як:
-
вміння узагальнювати;
-
здатність до аналізу складних життєвих ситуацій, можливість приймати правильне розв'язання проблем і визначатися в умовах важкого вибору;
-
вміння знаходити закономірності;
-
вміння логічно мислити і міркувати, грамотно і чітко формулювати думки, робити вірні логічні висновки;
-
здатність швидко міркувати і приймати рішення;
-
навички планування, здатність утримувати в голові кілька послідовних кроків;
-
навички концептуального і абстрактного мислення: вміння послідовно і логічно вибудовувати складні концепції або операції.
Бажаю студентам успіхів та перемог у різного роду Олімпіадах та Конкурсах!!!
Галина Глова, викладачка математики