Search

Освітня робототехніка як вид інноваційної освіти

Освітня робототехніка як вид інноваційної освіти


 

Розвиток сучасного суспільства зумовив виникнення нового наукового напрямку – робототехніки як прикладної науки, що займається розробкою автоматизованих технічних систем.

Робототехніка - це область техніки, пов'язана з розробкою і застосуванням роботів і комп'ютерних систем, управління ними. Існує багато типів робототехнічних пристроїв, у тому числі роботи-маніпулятори, мобільні роботи, крокуючі роботи, засоби допомоги інвалідам, телекеровані і мініатюрні роботи.

Таким чином, «Робототехніка» - це прикладна наука, що займається розробкою автоматизованих систем.

Освітня робототехніка - це новий міждисциплінарний напрямок навчання, що інтегрує знання з фізики, технології, математики, кібернетики та ІКТ, що, у власну чергу, дозволяє залучити в процес інноваційного науково-технічної творчості студентів різного віку. Освітня робототехніка спрямована на популяризацію науково-технічної творчості та підвищення престижу інженерних професій серед молоді, розвиток у молоді навичок практичного вирішення актуальних інженерно-технічних завдань і роботи з технікою .

Саме тому, студентам спеціальності ,,Комп'ютерна інженерія'' викладається дисципліна «Технології», вивчення якої дозволяє розвивати логічне мислення, основи механіки та програмування, навчає працювати у колективі та гідно конкурувати на ринку праці серед спеціалістів галузі.

Як стартовими платформами для розвитку навичок роботобудування, ідеально підходять платформи LEGO Digital Designer, Arduino та конструктори LEGO Mindstorms, Arduino Uno набір Starter Kit.

 

Під час практичних занять студенти мають можливість моделювати та програмувати електронні проекти, а також створювати корисні для дому та дозвілля моделі, що виконуватимуть ряд функцій.


 Михайло Пронь, викладач комп'ютерно-інженерних дисциплін

: