ЧОМУ ПОТРІБНО ВИВЧАТИ МАРКЕТИНГ?
А й справді, для чого? Справа в тому, що в сучасному світі дуже актуальна тема бізнес-освіти, а маркетинг є основою сучасної підприємницької діяльності. Буквально «маркетинг» означає ринкову діяльність. Це - створення, просування, подання продукту покупцеві, управління взаємовідносинами зі споживачем. Головне завдання сучасного маркетингу - визначення та задоволення людських та суспільних потреб, від чого, звичайно ж, залежить успішність та величина отриманого прибутку підприємця.
Ставлення до маркетингу бізнесменів, суспільства, покупців суперечливе і це ні для кого не секрет. Як би, то не було, але є мінімум 5 фактів, які говорять на користь маркетингу та пояснюють значушчість:
- Факт № 1 – маркетингом, навіть не підозрюючи про це, займаються всі люди, навіть ті люди, які негативно до нього ставляться: бізнесмени, держави, міста, покупці. Наприклад, звичайні люди, тоді, коли ходять в різні магазини для того, щоб дослідити ціни і асортимент.
- Факт № 2 – маркетинг насправді відіграє провідну роль в економіці будь-якої країни. Чим більше маркетингу в країні, тим сильніша економіка, тим більші зарплати, тим щасливіші люди. Це легко можна перевірити, якщо проаналізувати рівень ВВП, рівень заробітної плати і витрати на маркетинг.
- Факт № 3 – маркетинг - це одна з філософій ведення бізнесу, котрої дотримуються всі компанії з усіх країн світу, хоча не завжди знають про це. Свідомо дотримуються ті, хто знає, навіщо потрібен маркетинг, інші ж – скоріше несвідомо, але все одно дотримуються. Питання тільки в тому, наскільки сильно.
- Факт № 4 – маркетинг бере участь у всіх операціях, що здійснюються в усіх країнах світу. Жодна угода не відбувається без участі маркетингу, адже будь-яка угода - це продажі, а продажі - це інструмент маркетингу.
- Факт № 5 – маркетинг насправді проник в усі сфери нашого життя, але не тому, що він такий «крутий», а просто тому, що він - звичайна мова, якою спілкуються елементи сучасної економіки між собою.
Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем, а роль маркетолога – щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою. Знання з маркетингу це симбіоз економічних законів та психології. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв'язок між виробником і покупцем.
Справжній маркетолог – це мозок компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші. З іншого боку – це сила, яка рухає, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.
Гарний маркетолог – це порушник спокою в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, відповідальний.
Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, як усі. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе.
Студенти всіх спеціальностей ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України вивчають основи та специфіку сучасного маркетингу. Отриманими знаннями, уміннями і навичками, вони зможуть скористатись як і в професійній діяльності, так і в повсякденному житті.
В рамках проведення тижня економічно-комерційних дисциплін, запрошуємо всіх охочих студентів коледжу взяти участь в олімпіаді з дисципліни «Маркетинг», з метою підвищення інтересу до однієї з найважливіших галузей діяльності організацій, що функціонують в умовах ринкової економіки, перейшовши за посиланням https://docs.google.com/forms/d/19BPTDJAXwJ0i390kq448V9RogV-jlbeZEmn_WT0seZE/edit.
Ольга ГАЛАЙДІДА