Search

Поєднання теорії і практики – шлях до освоєння майбутньої спеціальності

Поєднання теорії і практики – шлях до освоєння майбутньої спеціальності

Практичне навчання студентів є складовою частиною освітнього процесу, ефективною формою професійної підготовки майбутнього фахівця, воно забезпечує безперервність формування і розвитку у студентів професійних навичок.

Удосконалення якості освітнього процесу через практичну спрямованість у навчанні, раціональне поєднання теорії з практикою – пріоритетний напрям науково – педагогічної діяльності колективу ВСП "Заліщицький фаховий коледж ім. Є. Храпливого"НУБіП України.

Цього тижня студенти 3-го курсу технологічного відділення спеціальності «Агрономія» проходили навчальну практику з дисципліни «Технологія виробництва продукції рослинництва» на опорному пункті проведення досліджень кукурудзи.

Під час проведення практики студенти під керівництвом викладачів засвоювали методику визначення біологічного урожаю кукурудзи.

Проведення даної практики тісно переплітається із вивченням дисципліни «Основи дослідницької справи», на якій вивчають методи досліджень, основні елементи методики досліду, фенологічні спостереження за рослинами, методику збору урожаю та визначення їх біологічної врожайності.

Проходження таких практик сприяє розвитку самостійної роботи студентів. В процесі проходження практики студенти опановують методику самостійного відбору і систематизації інформації в рамках поставлених перед ними завдань; вчаться застосовувати отримані знання на практиці; вивчати технологію й устаткування, що використовуються в рамках конкретного виробництва; розвивати навички роботи в колективі; здійснювати самоконтроль.

Навчання з проведенням навчальної та виробничої практик – це механізм, який забезпечує як загальний, так і спеціальний розвиток людини, де відбувається нарощування потенційних можливостей, стабілізація професійних навиків. При цьому розвиток функцій стає визначальним разом із показниками життєвого досвіду і професійної майстерності. Під впливом праці відбувається формування життєвої позиції, ціннісних орієнтацій людини, визначення планів на майбутнє, тобто спеціалізація особистості.

Петро КОРОПЕЦЬКИЙ , викладач спецдисциплін

: