Search

ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ: ВІД ІДЕЇ ДО ПРОЄКТУ

ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ: ВІД ІДЕЇ ДО ПРОЄКТУ

Електронна комерція давно стала звичною частиною нашого життя, але інтерес до неї з кожним роком лише зростає. Це не дивно, адже продавати, просувати та купувати товар у мережі зазвичай набагато зручніше та вигідніше, ніж офлайн. Головне — зрозуміти, як працює e-Commerce та навчитися користуватися його можливостями на 100%.

З 3 по 11 листопада 2023 проходив ІT марафон «Електронна комерція: від ідеї до проєкту», яку проводив Відокремлений структурний підрозділ «Рівненський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України» з нагоди Дня студента.

Закладу освіти вдалося об'єднати навчальні заклади України, ІТ компанії та фахівців SMM з метою розробки ефективних рішень ведення електронної комерції для розвитку власного бізнесу та економіки країни за допомогою ІТ рішень та виявлення фахових здібностей у здобувачів освіти.

03 листопада 2023 року відбулась ознайомча зустріч на яку завітали 12 команд-учасників з різних навчальних закладів та куточків України. Шляхом рандомного жеребкування, темою для створення проєкту електронної комерції для команди ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України було обрано «Подарунковий магазин для коханих».

Умовами створення прототипу гри було:

  • придумати назву команди;
  • згенерувати ідею проєкту;
  • розробити продукт електронної комерції;
  • створити стратегію просування (рекламу);
  • продемонструвати результат на фінальній зустрічі.

Слід зазначити, що складовими успішного продукту електронної комерції є:

  1. Привабливий та інтуїтивно зрозумілий дизайн.
  2. Представлення асортименту продукції.
  3. Опис товарів, фото, характеристика, ціна, наявність тощо.
  4. Функція пошуку та сортування.
  5. Оформлення замовлення.
  6. Система оплати.
  7. Доставка і відстеження.
  8. Контактна інформація і підтримка.

    Обмеження у виборі типу електронної комерції не було, все залежало від вмінь та бажання ефективно попрацювати.

    11 листопада 2023 року відбувся підсумковий етап ІT марафону. Команду ВСП Заліщицький ФК імені Є.Храпливого НУБіП України під назвою «Півострів змін» представляли студенти 35-П групи спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Ольга ЛОТОЦЬКА, Мар'яна БІЛООКА, Анастасія В'ЯЗАНКІНА, Валерія КАПУШ, Микола ПОХОВИЧ, Олег БАЙРАМОВ під керівництвом викладача коледжу Ольги ГАЛАЙДІДИ.

    Врахувавши умови та опираючись на складові успішного продукту електронної комерції, студенти розробили інтернет-магазин "з нуля" на платформі Instagram.

    Представлені проекти оцінювали професіонали:

  • Ігор ВОЙТОВИЧ, ГС «Рівне ІТ освіта», професор, доктор педагогічних наук,
  • Ангеліна ЛЮБАС, SMM-спеціаліст, маркетолог,
  • Діана КАРДАШ, SMM Video maker,
  • Василь РОМАНЮК, директор MVCOM,
  • Людмила ПРОНЧУК,викладач "Електронної комерції" ВСП «РФК НУБіП Україна»,

    за наступними критеріями:

  1. Айдентика (шрифт, логотип, слоган, кольорова гама, графічні елементи
  2. Дослідження предметної області
  3. Стратегія просування (реклама УТП)
  4. Наявність основних складових продукту електронної комерції

    В підсумку команда «Півострів змін» отрималасертифікати та пам'ятні сувеніри.

    Щиро дякуємо організаторам ІТ марафону за проведення чудового пізнавального заходу для студентів, адже ідеї електронного продажу - чудові, унікальні. Це не тільки проєкти майбутньої торговельної марки, а й стратегії, які дозволять розподіленим темам ІТ марафону реалізувати продукцію з метою отримання маржинального доходу.

    Ольга ГАЛАЙДІДА

: