Search

Відкрите заняття з вищої математики

Відкрите заняття з вищої математики

Ніякої достовірності нема в науках там,

де не можна застосувати ні однієї з математичних наук,

і в тому, що не має зв'язку з математикою.

Леонардо да Вінчі

Математика являє собою точну науку, яка не терпить свавілля в тлумаченнях. Це втілення порядку і жорсткої логіки. Вона допомагає зрозуміти світ навколо нас, дізнатися більше про його закони, так як ці закони підпорядковані тому ж самому порядку, що панує в математиці!

На сьогоднішній день людство потребує математику та структуру і порядок, які вона приносить у наше повсякденне життя. 

Якісна математична підготовка є важливою складовою професійної компетентності сучасного фахівця, який повинен володіти методами математичного моделювання, оптимізації, прогнозування, кількісного та якісного аналізу, збору та обробки інформації.

Адже сучасні роботодавці зацікавлені в такому працівнику, що не тільки добре володіє необхідним теоретичним матеріалом, уміє застосувати отримані знання на практиці, але здатен сам «добувати» знання, орієнтуватися в нестандартній ситуації, а також може працювати в колективі.

15 лютого 2024 року на платформі G Suite for Education у 24-О групі економічного відділення проведено відкрите практичне заняття з вищої математики у дистанційному форматі викладачем Гловою Галиною Романівною за темою «Матриці. Операції над матрицями. Знаходження оберненої матриці».

Такого типу заняття дозволяють сформувати у студентів практичні уміння та навички щодо аналізу економічних показників господарської діяльності підприємств. Адже, сьогоднішній студент повинен постійно вдосконалювати своє логічне і абстрактне мислення, творчо і розумно користуватись комп'ютерною технікою, володіти математичною культурою.

Студенти добросовісно, творчо і активно підготувались до практичного заняття на тему: «Матриці. Операції над матрицями. Знаходження оберненої матриці». При підготовці до заняття студентами опрацьовано багато матеріалу, цікаво підготовлено презентації.

А саме, Михалюк Валентина познайомила усіх присутніх з короткою історичною довідкою, пов'язаною з поняттям «Матриці». Студенти групи Радик Аліна, Михалюк Анастасія, Боднарчук Людмила та Костиник Віталій підготували та розглянули цікаві задачі з використанням міжпредметних зв'язків за допомогою презентацій на тему: «Застосування матричного числення для розв'язування економічних задач».

Слід відмітити, що особливу увагу викладач математики, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Галина Романівна Глова звернула на самостійну роботу студентів. Адже, виконання практичної роботи за індивідуальними завданнями сприяє активізації уваги і мислення студентів, виховує відповідальність і навички індивідуальної роботи. Безперечною перевагою розв'язання задач за індивідуальними завданнями, як і іншого методу активного навчання, є мотивована активність студентів, що сприяє поліпшенню якості практичної підготовки, тобто більш ефективному досягненню кінцевої мети навчального процесу.

 

Викладачем використано різноманітні форми і методи роботи в дистанційному форматі. Цікаво і компактно проведено підготовку до заняття перевіркою теоретичного матеріалу за допомогою Всеукраїнської платформи «Всеосвіта», при розв'язанні завдань студенти використовують дошку Jambord.

Галина Романівна вміло організовує детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни та формує вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентами відповідно сформульованих завдань.

На кожному етапі заняття викладач вміловчить студентів досліджувати й оцінювати соціальні явища засобами математики; бачити необхідність планування майбутнього; допомагає сформувати особисте ставлення до діяльності, яка вимагає математичних знань.

Для реалізації поставленої мети заняття Галиною Романівною використано інноваційні технології навчання, вдало поєднано теорію з практикою, задачі носять пізнавальний та прикладний характер.

Викладачем чітко, вміло і зрозуміло підведено підсумки заняття.

При обговоренні відкритого заняття колеги Галини Романівни оцінили високий професіоналізм педагога, педагогічний такт, вимогливість та доброзичливе ставлення до студентів.

 

Світлана РУСНАК, викладачка фізики та астрономії,

Наталія ЛЕОНЕНКО, викладачка обліково-фінансових дисциплін

: