На черговому засіданні педагогічної ради коледжу було представлено на розгляд членів педради та всіх викладачів коледжу результати науково-навчальних та пошукових робіт. Дане питання підготувала кандидат педагогічних наук, завідувач відділом практичної підготовки Слободян О.П.
Враховуючи ряд проблем в даному напрямку роботи в коледжі, а також відповідний досвід організації науково-пошукової діяльності студентів та викладачів, доповідач запропонувала цілісну концепцію розвитку науково-практичної роботи.
Система організації студентським науковим товариством дослідницької діяльності студентів з підготовки до науково-практичної конференції в контексті технології творчого саморозвитку особистості включає:
-
створення організаційної групи , складання орієнтовного плану конференції та визначення форми проведення конференції ;
-
виконання рефлексивних творчих робіт студентами з визначеної проблеми наукового пошуку в процесі вивчення тих чи інших предметів;
-
підбір, розробка анкет із визначеної проблеми дослідження діагностичною групою студентського наукового товариства;
-
рефлексивний аналіз творчих робіт творчою групою, визначення кращих робіт, а на основі цього й доповідачів;
-
створення групи теоретиків, підбір теоретичного матеріалу з проблеми дослідження;
-
аналіз практичного досвіду роботи з визначеної проблеми групою практиків;
-
підбір ілюстративних матеріалів, відбір репертуару, творчих робіт студентів для виступів на конференції групою ілюстраторів;
-
підготовка групами теоретиків, практиків, діагностичною групою доповідей;
-
підготовка творчою групою матеріалів виставки та ілюстративних виступів;
-
підготовка групою ілюстраторів ілюстративних творчих виступів;
-
систематизація матеріалів науково-практичної конференції; випуск збірника наукових робіт; складання програми конференції та визначення ведучих конференції організаційною групою;
-
проведення науково-практичної конференції;
-
рефлексивні роботи з проблеми дослідження студентів-учасників пошукової роботи та науково-практичної конференції;
-
перевірка рефлексивних робіт студентів викладачами предметів, у контексті вивчення яких велось дослідження.