Search

Відбувся навчально-практичний семінар

25.01.2017 року у ВП НУБіП «Заліщицький аграрний коледж ім..Є. Храпливого» відбувся навчально-практичний семінар на тему: «Удосконалення педагогічної майстерності викладача: шлях до поліпшення якості підготовки фахівців (з досвіду роботи викладачів циклової комісії економічних та комерційних дисциплін)».

Розпочав роботу семінару Сопилюк М.В., заступник директора з навчальної роботи , зазначивши що результатом викладацької діяльності є розвиток студента, його особистісне, інтелектуальне удосконалення, самовизначення особистості, затребуваність відповідного фахівця на ринку праці.

Викладач Киверига О.Ю. звернула увагу, що педмайстерність викладача - це найвищий рівень педагогічної діяльності. Тому сучасний педагог має спрямувати свою діяльність на формування наукового мислення, розвиток внутрішньої особистої потреби у постійному саморозвитку, самоосвіті впродовж усього життя. Зокрема даний викладач звернула увагу на те, що при викладанні дисциплін необхідно використовувати такі види лекцій, які дозволяють поєднати керуючу роль педагога з високою активністю студентів на основі використання сучасних інноваційних технологій, що дає можливість опрацювання великого масиву інформації, налагодження оперативного зворотнього зв'язку зі студентами, мобілізації мислення знань та умінь студента.

Важливою умовою забезпечення високого рівня культури взаємовідносин між викладацьким складом і студентством є привабливий, педагогічно-позитивний імідж вищого навчального закладу та особистий імідж викладача, як його офіційного представника, дане питання висвітлила, викладач Ситник Г.М.

Викладач Холодило О.І. ґрунтовно охарактеризував організаційні форми навчання у вищій школі, зокрема основну увагу приділено одній із популярних форм навчання – тренінг, яка використовується для формування професійних знань та навичок студентів.

Зокрема викладачем Зарівною Б.П. було запропоновано методику організації та проведення практичних занять для підготовки майбутніх спеціалістів, яка дає змогу закріпити і деталізувати наукові знання, а головне формування навичок та вмінь.

Звернув увагу викладач Хохолик Я.І. на особливості проведення семінарських занять при викладанні економічних дисциплін, що орієнтує студентів на виявлення більшої самостійності у навчально-пізнавальній діяльності.

Викладач Дуда М.І. підкреслила значимість ефективної організації самостійної роботи, як запоруки якості навчання та рівня кваліфікації майбутніх фахівців, яка дає змогу закріпити і поглибити раніше здобуті і нові знання, набути практичних навичок і умінь.

Викладач Падус Я.М. зазначила, що вагоме значення має проведення навчальної та виробничої практик з дисципліни: «Планування і організація діяльності підприємств» для студентів по спеціальності: «Економіка підприємства», відповідно у студентів формуються професійні навички, та практичні вміння, необхідні для виконання завдань.

Викладач Галайдіда О.В. презентувала використання інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі, як один із чинників підвищення мотивації та пізнавальної активності у студентів.

Підводячи підсумки можна зробити висновок, що вдосконалення педагогічної майстерності викладача повинно відбуватися шляхом системного підходу.

Творча співпраця та співробітництво педагога і його вихованців (студентів) сприятимуть креативному саморозвитку та самореалізації усіх учасників навчально-виховного процесу. В тому числі й удосконаленню фахової майстерності викладача в процесі професійної діяльності.

Голова циклової комісії економічних та комерційних дисциплін: Киверига О.Ю.

: