Search

Секційне засідання науково-практичної конференції

Секційне засідання науково-практичної конференції: «Актаульні питання математичних та природничо-наукових дисциплін»

Науково-дослідна та пошукова робота студентів вищого навчально­го закладу є одним із напрямів їх самостійної роботи, важ­ливим чинником підготовки висококваліфікованих спеці­алістів. Належно організована науково-дослідна та пошукова робота студен­тів у навчальному процесі сприяє поглибленому засвоєнню навчальних дисциплін, виявленню індивідуальності, фор­муванню власної думки щодо конкретної дисципліни. Вона розвиває творче мислення, індивідуальні здібності, дослідні навички студентів, дозволяє здійснювати підготовку ініціативних фахівців, розвиває наукову інтуїцію, творчий підхід до сприйняття знань і практичне застосування їх для вирішення завдань і наукових проблем. 

Для науково-дослідної роботи студентів характерною є єдність цілей і напрямів навчальної, наукової і виховної роботи, тісна взаємодія всіх форм і методів роботи, що реа­лізується в навчальному процесі і в позанавчальний час. Це забезпечує безперервну їх участь у науковій діяльності протягом періоду навчання. 

Інноваційною технологією навчання є впровадження в навчальний процес індивідуальних навчально-дослідних завдань. Це вид позааудиторної індивідуальної ро­боти студента навчального, навчально-дослідного чи про­ектно-конструкторського характеру, яка виконується в процесі вивчення програмного матеріалу навчального кур­су. Індивідуальні навчально-дослідні завдання спрямовані на самостійне вивчення частини прог­рамного матеріалу, систематизацію, поглиблення, уза­гальнення, закріплення, практичне застосування знань студента з навчального курсу та розвиток навичок само­стійної роботи.

Доброю традицією в коледжі є проведення підсумкових конференцій за результатами опрацювання індивідуальних навчально-дослідних завдань. Студенти під керівництвом викладачів циклової комісії математичних та природничо-наукових дисциплін протягом минулого року опрацювали ряд додаткових та цікавих тем у різних напрямах сучасної науки. Під час секційного засідання, на якому студенти та викладачі розглядали актуальні питання математичних та природничо-наукових дисциплін, охоплено багато цікавого та змістовного матеріалу, обґрунтовано наукові судження та висновки.

А саме:

при розгляді математичних питань, слід відмітити виступи студентів:

—   Калакайло Ірина, студентка 21-К групи. Тема: «Історія розвитку поняття числа». Керівник: викладач математики Озімінська О.Я.;

—   Гембатюк Лідія, студентка 11-К групи. Тема: «Дивовижне число π». Керівник: викладач математики Деркач Н.Я.;

—   Остяк Мар’яна, студентка 24-Ф групи. Тема: «Їх величності піраміди. Єгипетські піраміди». Керівник: викладач математики Глова Г.Р.;

—   Кабачій Володимир, студент 24-Ф групи. Тема: «Їх величності піраміди. Піраміди світу». Керівник: викладач математики Глова Г.Р.;

—   Литвинюк Сергій, студент 24-Ф групи. Тема: «Їх величності піраміди. Піраміди України». Керівник: викладач математики Глова Г.Р.;

—   Бойко Ольга, студентка 17 групи. Тема: «Правильні многогранники в сучасному світі». Керівник: викладач математики Симака С.П.; 

при розгляді фізичних питань, слід відмітити виступи студентів: 

—   Швидковська Іванна, студентка 16 групи. Тема: «Врятуймо Дністер. Проблеми будівництва ГЕС на Дністрі». Керівник: викладач фізики Руснак С.Г.;  

—   Батрин Тетяна, студентка 14 групи. Тема: «Економія електроенергії в побуті». Керівник: викладач фізики Руснак С.Г.; 

—   Данилейко Ольга, студентка 17 групи. Тема: «Альтернативні джерела енергії». Керівник: викладач фізики Руснак С.Г.; 

 

при розгляді питань з дисципліни «Хімія», слід відмітити виступи студентів:

—   Храпко Світлана, студентка 31-Е групи. Тема: «Фізико-хімічний аналіз питної води з артсвердловини Заліщицького лісництва». Керівники: викладачі хімії Перит В.В. та Гев’юк Х.М.;

—   Іванів Анастасія, студентка 14 групи. Тема: «Роль хімії в сільському господарстві». Керівник: викладач хімії Матвійчук В.П.;

при розгляді питань з комп’ютерних дисциплін, слід відмітити виступи студентів:

—   Неймет Олександр, студент 31-К групи. Тема: «Сучасні периферійні пристрої». Керівник: викладач комп’ютерних дисциплін Сидорчук Н.Я.;

—   Пискур Іван, студент 31-К групи. Тема: «Історія виникнення мов програмування». Керівник: викладач комп’ютерних дисциплін Міщук Т.В.

При розгляді питань з дисципліни «Безпека життєдіяльності», слід відмітити виступ викладача Зубика І.М. на тему: «Кіберхондрія: небезпека самодіагностики по Інтернету». А також виступи викладачів комп’ютерних дисциплін Червоняка А.М. на тему: «Використання можливостей хмарного сервісу OneDrive для організації самостійної роботи студентів» та Римар Г.М. на тему: «Система MathCad у аналізі та прогнозуванні стану довкілля» і виступ викладача фізики Тютюнника А.Б. на тему: «Стандарти якості навколишнього середовища та вплив на них біотичних факторів забруднення».

Отже, науково-дослідна та пошукова робота студентів, виступаючи продовженням і поглибленням навчально-дослідної роботи, надає студенту можливість виявити творчу ініціативу, перевірити у ході виконання практичних і лабораторних робіт (на практиці) вивчений матеріал, вчить збирати, систематизувати, аналізувати й узагальнювати його, самостійно вести науково-дослідну роботу.

Глова Г.Р., голова циклової комісії математичних та природничо-наукових дисциплін

: