Search

Секційне засідання циклової комісії економічних та комерційних дисциплін

Секційне засідання циклової комісії економічних та комерційних дисциплін

по підсумках науково-дослідних та пошукових робіт за 2015-2016р.

На розгляд було представлено слідуючу тематику:

1. Тема: «Механізм формування фінансових результатів від

реалізації продукції».

Досліджуючи чинники які створили підґрунтя для класифікованої оцінки фінансового стану підприємства, фінансової ситуації з господарстві країни в цілому, прийняття ефективних управлінських рішень, без чого шанси на успіх у конкретній ринковій боротьбі значно зменшуються. Фінансова діяльність господарства повинна бути спрямована на забезпечення систематичного надходження й ефективного використання фінансових результатів, дотримання розрахункової і кредитної, дисципліни, досягнення раціонального і співвідношення власних і залучених коштів, фінансової стійкості з метою ефективного ведення господарської діяльності.

Студент 36-Е гр - Мандзюк Михайло

Керівник - Киверига О.Ю.

2. Тема: «Орендування землі в Тернопільській області».

Майже 80 відсотків власників земельних паїв в Україні здають їх в оренду. На сьогодні в Тернопільській області укладено 253,8 тис. договорів оренди на земельні частки (паї), що охоплюють 465,5 тисяч гектарів землі.

Землевласники і орендатори досі стикаються з тим, що зареєструвати договори оренди – вкрай складне завдання. На круглому столі відзначалося, що в окремих районах щотижня реєструють не більше 2-3 договорів, які стосуються земельних відносин.

Студентка 36-Е гр. - Фартушинська Ірина

Керівник - Падус Я.М.

3. Тема: «Механізм функціонування ринку та його вплив на попит і пропозицію».

Сукупний попит та сукупна пропозиція в Україні перебувають під значним впливом чинників зовнішнього та внутрішнього характеру. Економіка України все ще не є остаточно ринковою, її структура малоефективна, відтак вона досить вразлива до кон'юнктурних коливань світової економіки. Особливо суттєво вітчизняна економіка залежить від макроекономічних шоків попиту та пропозиції. Наразі практично не існує дієвої системи антициклічного регулювання економіки України, здатної протистояти впливу макроекономічних шоків, тому Україна найбільш за всіх потерпіла від останньої економічної кризи.

Студентка 24-Ф – гр. - Рекуник Леся

Керівник - Холодило О.І.

4. Тема: «Долі випускників».

Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу, ні з чим незрівняну відповідальність.

З радістю представляю випускників Заліщицького аграрного коледжу ім. Є. Храпливого, а сьогодні - наших викладачів.

Студент - 34-Б гр. Дячук Люба

Керівник - Зарівна Б.П.

5. Тема: «Маркетингова діяльність підприємств роздрібної

торгівлі».

Враховуючи те, що економіка України демонструє сьогодні стійкий темп зростання ринку споживчих товарів, саме тут перетинаються ключові інтереси споживачів і виробників. Роздрібний бізнес інтегрує в собі інтереси продавця в отриманні доходів та потреби покупця в придбанні високоякісних товарів, послуг з метою виявлення та задоволення попиту . В умовах конкуренції у роздрібній торгівлі особливої актуальності набувають питання, пов'язані з підвищення ефективності торговельної діяльності. Фактори, які визначають умови тривалого виживання і розвитку підприємства на ринку є основою сучасного маркетингу.

Студентка - 36-К – гр. - Бідочка Марія

Керівник - Ситник Г.М.

6. Тема: «Вплив ефективності використання альтернативних видів годівлі тварин на зниження собівартості в умовах ринку».

Застосування сучасних інтенсивних технологій в умовах України дозволяє виробляти конкурентноспроможну яловичину. При закупівельній ціні 1000 грн. за 1 т сухої після спиртової кукурудзяної барди і гороху – 1200 грн., виробництво яловичини матиме нижчу собівартість при використанні відходів спиртової промисловості. За умови що в господарстві утримується 300 голів бичків на відгодівлі, використання сухої після спиртової барди дає змогу додатково отримати 25260 грн.

Науково обґрунтовані структурні зміни раціону, збагачення корму біопрепаратами дають можливість підвищити продуктивність тварин і помітно зменшити витрати кормів у розрахунку на одиницю продукції.

Студентка - 34 гр. Гошовська Таміла

Керівник - Дуда М.І.

7. Тема: «Роль і місце комунікаційного міксу у просуванні освітніх послуг ВНЗ»

Враховуючи те, що в ринкових умовах споживачі освітніх послуг стають більш обізнаними і вимогливими, а природа послуг ускладнює процес їх повноцінної демонстрації та просування, конкурентна боротьба вищих навчальних закладів розгортається, перш за все, на інформаційному полі з використанням широкого кола комунікаційних інструментів.

Студентка - 26-Е гр. Доготарь Валентина

Керівник - Галайдіда О.В.

Після кожної заслуханої доповіді проводилося обговорення питань, які задавалися присутніми учасниками конференції секційного засідання.

Голова циклової комісії економічних та комерційних дисциплін О.Ю. Киверига

: