Навчальна практика – джерело пошукових досліджень та засіб здобуття професійних навиків
В процесі навчальної практики з біології студенти опановують практично питання морфології, систематики, екології, географії, геоботаніки, вони ознайомлюються на території коледжу і в його околицях з флористичною різноманітністю місцевості та регіону. Основне завдання даного виду практики- одержання студентами теоретичних знань і практичних вмінь, навиків вирощування рослин та збору гербарію, при цьому передбачається максимальна самостійність дослідницької роботи.
Ось і цьогоріч студенти другого курсу на колекційно-демонстраційних ділянках лабораторії «Ботаніка» ознайомлювались із лікарськими та декоративними рослинами, під керівництвом викладачів проводили розбивку ділянок, посів однорічних та посадку багаторічних насаджень. Така форма роботи дає можливість детальніше дослідити природні фітоценози та штучно створені агрофітоценози.
З першим весняним теплом завирувала в коледжі робота. Під час навчальних практик з овочівництва та рослинництва студенти 32 та 33 груп впорядковували теплиці, висіяли в грунт редиску, помідори, перець, баклажани, споруджують третю теплицю, в якій посіють огірки.
В процесі виконання практичних робіт з робітничої професії «Квітникар» студенти 32 групи висадили у відкритий грунт на колекційно-демонстраційних ділянках коледжу багаторічні квіткові рослини : іриси бородавчаті, традесканцію Андерсона, троянду Новобельгійську та Делбар, а також висіяли у парники однорічні квіткові рослини: чорнобривці, айстри, сальвію,сонях декоративний, геліхризум, ксерантимум, які з часом прикрасять територію коледжу. Квіти завжди асоціюються з любов'ю, радістю, гарним настроєм і бадьорістю,вони не тільки милують око та роблять наше життя яскравішим, але й сприяють очищенню й оздоровленню повітря.
Навчальні практики з різних предметів сприяють професійному становленню майбутніх працівників сільського господарства, а викладачі вчать студентів ставати справжніми господарями своєї землі.
Викладачі коледжу: Сопівник Л.Й.,
Червоногріцька О.А.,
Бачук О.Р.