Конкурс «Кращий за професією «Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу»
Екологія – це стан душі людини.
Людина – частина природи,
і саме природі ми зобов'язані
своїм існуванням,
своєю досконалістю і могутністю.
Cучасна молодь вступає в життя в епоху не тільки бурхливого розвитку науки і техніки, а й негативних наслідків науково-технічної революції та демографічного вибуху. Як результат, ми спостерігаємо різного роду катаклізми у природі та екологічні проблеми, що супроводжують людство.
Екологічна діяльність студентів у коледжі є активна і пасивна. Активна діяльність спрямована на ліквідацію антропогенного впливу на природу, а пасивна – на формування екологічної культури через проведення бесід, вечорів, конференцій, вивчення документів про охорону природи і т.д. Для активного формування екологічної культури, поведінки студентів велику увагу приділяємо активним та інтерактивним методам роботи у навчально-виховному процесі.
Однією з форм впливу на екологічний світогляд, поведінку студентів є робота екологічного та біохімічного гуртків, де вони можуть висловитись, показати своє ставлення до тієї чи іншої екологічної проблеми.
Викладачами коледжу Гев'юк Х.М. та Перит В.В. проведено конкурс «Кращий за професією «Лаборант хіміко- бактеріологічного аналізу» між студентами 31 та 41 груп.
Метою конкурсу є підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої активності, вмінь і навиків студентів, вдосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників по професії "Еколог", визначення кращих студентів з професії.
Конкурс проводився в два тури. У першому турі брали участь студенти старших курсів з професії «Лаборант хіміко- бактеріологічного аналізу», які успішно пройшли відбірковий тур, а саме: в домашніх умовах виростили кристали із сульфату купруму(ІІ). Він складався із двох частин: теоретичної та практичної.
Теоретична частина передбачала тестування студентів із спеціальних предметів за спеціально розробленими тестами, а практична частина - виконання студентами певних аналітичних визначень (якісне дослідження властивостей харчових продуктів: молока, сметани, меду і фруктового соку). Перші три переможці – студенти Глухов Є., Остапчук В., Филипюк І. - вийшли у другий тур, що складався із практичного завдання підвищеної складності, а саме: визначення твердості води і вміння працювати з фізико- хімічними приладами.
Обидва тури засвідчили як відмінні теоретичні знання, так і практичні навики студентів, які вони здобули у процесі навчання.
Переможцем ІІ туру став студент 31- Е групи Глухов Євген, якого організатори конкурсу нагородили солодким призом.
Усім учасникам конкурсу дякуємо за хороші результати та високу майстерність.
Екологічний конкурс сприяє розвитку екологічної свідомості та спрямування до позитивної діяльності.
Наша небайдужість, наші практичні дії сьогодні – запорука благополуччя завтра.
Берегти природу – означає мати надію на щасливе життя.
Перит В.В., викладач коледжу