Search

Секційне засідання циклової комісії агрономічних та еколого-інженерних дисциплін

Секційне засідання циклової комісії агрономічних та еколого-інженерних дисциплін

Напрям роботи: агрономічні науки

Вже стало доброю традицією щороку проводити науково-практичні конференції за результатами науково-дослідницької і пошукової роботи студентів та викладачів. Початок зими ознаменувався черговою конференцією «Науково-дослідна і пошукова робота в коледжі у 2016-2017 н.р. та перспективи її розвитку», яка відбулась 6 грудня 2017 року.

Плідно працювала секція агроекологічних дисциплін, яка є флагманом агрономічних досліджень в коледжі. Присутніх зацікавили дослідження в галузі екології, ботаніки, землеробства та ґрунтознавства, тваринництва, овочівництва плодівництва, механізації та електрифікації с/г виробництва квітникарства, зберігання і переробка продукції рослинництва, контроль і безпека якості с/г продукції та правила дорожнього руху.

 

 

1. Проблема утилізації відходів міста Заліщики

Студентка 21- Е групи: Базів Олександра

Керівник: Лопушинська О.П.

В роботі висвітлено рівень навантаження твердих побутових відходів (скло, папір, метал, поліетилен ) в м. Заліщики протягом 2016 – 2017 рр. Метою було визначення кількості побутових відходів на визначених ділянка 3 х 3 метра та їх вплив на навколишнє природне середовище. В матеріалах дослідження було звернення на підвищення рівня обізнаності населення щодо необхідності роздільного збирання ТПВ. 

 

 

 


2. Технологія вирощування суниці в господарстві «Karls Hof» - м. Любек (із досвіду закордонної практики)

Студент 42 групи: Бужак Максим

Керівник: Грицишин С.Ф.

Студент ділився досвідом проходження навчальної практики за кордоном.

  

 

 

 

 

 


3. Дослідження технології вирощування ехінацеї пурпурової та її фармацевтична дія

Студентка 32 Групи: Павчак Богданна

Керівник: Сопівник Л.Й.

Студентка прозвітувала про роботу загально-природничого гуртка, і роль та основні завдання гурткової роботи. Зупинилась на технології вирощування ехінацеї пурпурової, висвітлила основну мету досліду та результати проведених випробувань. 

 

 

  

 

 


4. Переваги і недоліки використання газового пального

Студент 32 групи: Дерень Андрій

Керівник:Гулько І.М.

 

 

 

 

 

 

  


5. Дослідження питань організації дорожнього руху в м. Заліщики

Викладач: Конько В.А.

У роботі наведено приклади недоречностей в організація дорожнього руху в м. Заліщики та дано рекомендації щодо проведення засобів організації руху у відповідність до Правил дорожнього руху.

 

 

 

 

 

 

 


6. Вплив мульчування грунту на кількість і якість помідорів

Студентка 32 групи: Попінко Марія

Керівник: Коропецький П.М.

 

Студентка висвітлила роль мульчування соломою, чорним агроволокном і без мульчування. Вона відобразила позитивний вплив мульчування на ріст, розвиток і якість продукції.

 

 

 

 


7. Сортовивчення овочевих культур (помідор) у відкритому грунті

Студент 32 групи: Раков Владислав

Керівник: Червоногріцська О.А.

 

Для проведення досліду було представлено 1 сорт помідорів ПМП «Тирас» чеської насіннєвої компанії «Моравосед» (Одета) та 2 сорти ІОІБ НААН України м. Харків (Донецький, Волгоградський). Студент дав характеристику цих сортів і підвів підсумки про переваги сорту «Волгоградський» в наших умовах, що повністю відповідає його сортовій характеристиці.

 

 


8. Біологічні особливості генеративного розмноження туї західної

Студентка 21- Е групи: Боднарук Валентина

Керівник: Радик А.В.

Студентка наголосила на способах та особливостях насіннєвого розмноження туї західної.

 

 

 

 

 

 


9. Сучасні тенденція у зберіганні сільськогосподарської продукції

Студентка 43 групи: Мельник Наталія

Керівник: Фреяк Г.Б.

У роботі студентка дала характеристику різних типів сховищ та переваги холодильників з регулюючим газовим складом середовища при зберіганні с/г продукції.

 

 

 

 

 

 


10. Роль живих організмів в ґрунтоутворенні

Студент 22 групи: Капітан Іван

Керівник: Башта І.С.

У роботі студент наголосив, що метою його дослідження є обґрунтування провідного значення біологічних факторів, тобто живих організмів в процесі ґрунтоутворення. Висвітлено основні функції в ґрунтоутворенні всіх груп живих організмів – бактерій, актиноміцетів, грибів, водоростей, лишайників, вищих рослин і тварин.

 

 

 

 


11. Органічні продукти

Студент 42 групи: Гульчак Василь

Керівник: Грицишин С.Ф.

В роботі висвітлено вплив органічного землеробства на якість продукції і здоров'я людини .

 

 

  

 

 

 


12. Вплив позакореневого підживлення на кількість і якість урожаю огірків у закритому грунті

Викладачі:Коропецький П.М., Серга І.В.

 

В роботі викладач зупинився на проблемах покращення кількості і якості продукції за рахунок позакореневого підживлення, а також переведення виробництва овочів на біологічну основу, тобто впровадження у виробництво біологічного землеробства - одержання екологічно чистої продукції.

 

 

 

 


13. Вирощування ампельних рослин в умовах закритого грунту

Студентка 22 групи: Кондрацька Надія

Керівник: Бачук О.Р.

У доповіді студентка наголосила на вирощуванні ампельних рослин, які використовують в озелененні та дизайні присадибних ділянок, альтанок, балконів, тирас, і є невибагливі у вирощуванні та стійкі до різних шкідників і хвороб.

 

 

 

 

 


14. Рівень навантаження ТПВ (поліетиленом, пластиком) території м. Заліщики

Студент 41 групи: Глухов Євген

Керівник: Баран А.В.

У доповіді було наголошено про рівень навантаження твердими побутовими відходами м. Заліщики та шляхи утилізації відходів (поліетилену, пластику, скла)

 

 

 

 

 

  


15. Вплив мульчування на урожайність та якість продукції малини ремонтантної

Викладач: Гагалюк В.В.

 

 

 

 

 

 

  

 


16. Поліпшення кормової бази шляхом висівання спеціального медоносу – фацелії пижмолистої

Студентка 43 групи: Мельник Наталія

Керівник: Червінська О.Й.

У своїй доповіді студентка наголосила на ефективності використання даного медоносу для заповнення безвзяткового періоду.

 

 

 

  

 

 


Науково дослідна та пошукова робота, спонукає студентів більш ґрунтовно опанувати дисципліни професійного циклу, надає максимальної самостійності, розвиває зацікавленість до майбутнього фаху. Студенти ведуть фенологічні спостереження за ростом і розвитком рослин, практично опановують всі технологічні операції при вирощуванні с/г культур, а також виховує шанобливе ставлення до навколишнього середовища.

Любов Йосипівна, у підведені підсумків роботи подякувала студентам та їх керівникам за плідну, творчу працю і побажала не зупинятись на досягнутому 

Керівник секції Сопівник Л.Й.

: