Search

Відбулась екскурсія на підприємства роздрібної та оптової торгівлі м.Чернівці зі студентами 42 групи

5.04.2016 р. відбулась екскурсія на підприємства роздрібної та оптової торгівлі м.Чернівці зі студентами 42 групи.

Майбутні підприємці, котрі поки тільки вивчають курс «Основи підприємництва і маркетингу», мали змогу закріпити теоретичний матеріал на практиці та ознайомитися із: особливостями організації і ведення підприємництва; психологією та етикетом працівників; товарним асортиментом, формами продажу продовольчих та непродовольчих товарів, використання різних форм стимулювання збуту продукції гіпермаркетів; комунікаційною діяльністю підприємств: реклама, персональний продаж, PR, стимулювання збуту; видами сучасних засобів зв’язку виробника зі споживачем та потенційними покупцями, серед яких ключове місце займає власний сайт.

«Як не крути, але глобальна мережа Інтернет займає, на даний час, вагоме місце в житті кожної людини, тому ми як підприємці змушені використовувати всі засоби для того, щоб проінформувати, привабити та задовольнити забаганки нашого клієнта. Власний сайт, є найоптимальнішим рішенням того, як достукатись до кожного потенційного споживача та надати найбільш повну інформацію про сферу діяльності та послуги й товари, які ми їм можемо запропонувати», – розповів працівник пейнтбольного клубу «Warriors», де студенти, окрім пізнавальної діяльності, отримали можливість активно відпочити на свіжому повітрі. 

Також студенти відвідали торгово-розважальний комплекс «БОЯНІВКА», де ознайомились із методикою маркетингової діяльності, структурою (власні пекарні з професійним, висококласним німецьким обладнанням) та товарним асортиментом (в тому числі сезонні овочі і фрукти, улюблені всіма традиційні та екзотичні) гіпермаркету «КАРАВАН», формами продажу товарів, використанням різних форм стимулювання збуту продукції (доставка щодня, без свят і вихідних днів) супермаркету «Ельдорадо», а й їх активному відпочинку.  Центр розваг «Панорама-Чернівці» - найбільший в Україні заклад розваг - об’єднав розваги, харчування, відпочинок, послуги, торгівлю, спорт, виставкову та театральну діяльність, чим студенти скористались сповна.

Таким чином, результатом екскурсійної поїздки, стало закріплення теоретичного матеріалу студентами на практиці та отримання нових знань, щодо цікавинок й хитрощів, які слід використовувати, щоб привабити і задовольнити потреби споживача, бути конкурентоспроможним на ринку та відповідати сучасним тенденціям, адже це є запорукою успіху бізнесу в майбутньому.


Викладач дисципліни «Основи підприємництва і маркетингу» Галайдіда О.В.

: