Search

А чи знаєш ти, що таке «ЗМК»?

18.05.2016 р. студенти 26-Е групи (спеціальність «Економіка підприємства») та 33-Кгрупи (спеціальність «Обслуговування комп'ютерних систем і мереж») відвідали Буковинський край та, окрім знайомства зі старовинною архітектурою й історичними пам'ятками чарівного міста Чернівці, отримали надзвичайну можливість відвідати передове підприємство в області маркетингових досліджень – Західну маркетингову компанію (ЗМК).

 

Компанія ЗМК провадить свою діяльність з 2006 року та спеціалізується на проведенні комплексних маркетингових досліджень й огляду ринку для підприємців, компаній західного регіону України, зокрема – це Львів, Чернівці, Тернопіль, Івано-Франківськ, а також надає ряд послуг: маркетинговий аутсорсинг; маркетингові дослідження (опитування; тестування, зокрема Hall-тест і Home-тест; фокус-група; глибинне інтерв'ю; таємний покупець; спостереження; кабінетний аналіз; омнібус); фінансовий аналіз; бізнес-план; тренінги; аудит роздрібної торгівлі, тощо.

Директор компанії – Кирилюк Марина Василівна, котра і є засновником ЗМК, досить скурпульозно підходить до підбору персоналу та вміло координує його роботу: «Мене не цікавить, який диплом в людини, котра приходить до мене на співбесіду, – чи червоний, чи синій, чи «зелений», головне, щоб людина була креативною, орієнтувалась в області маркетингу та «жила» справою, якою хоче займатися!». Марина Василівна надає перевагу молодому поколінню, яке, на її думку, насичене новими ідеями, тому з радістю провела міні-лекцію та інструктаж щодо роботи компанії для студентів-екскурсантів.

Кирилюк М.В. познайомила студентів із працівниками, коротко розповіла про специфіку роботи кожного з них та організаційну структуру компанії. Також вона поділилася інформацією про основні види роботи компанії, специфіку роботи з клієнтами, методику роботи зі споживачем, вартість стартового проекту, види проектів, рекламну діяльність, клієнтську базу, конкурентів, недоліки та перешкоди в роботі, перспективи на майбутнє…

Студенти-економісти зацікавились пропозицією відвідати навчальні курси, які проводить компанія для молодих спеціалістів сучасними фахівцями. Директор компанії дуже цінує людей, які прагнуть вчитися та отримувати практичні навики, тому з радістю передає накопичений досвід усім бажаючим. Тренінги, курси, конференції проводяться систематично і про їх проведення можна дізнатись на сайті компанії http://www.zmk.com.ua/ та в соцмережах.

Студенти-програмісти, не зважаючи на те, що маркетинг не є сферою їх навчання, зацікавились лекцією Марини Василівни та знайшли «своє місце» у її розповіді. Окрім вищепереліченого, керівник детально розповіла про програмне забезпечення, яким користуються спеціалісти ЗМК для збору, обробки, аналізу та представлення отриманих даних, зокрема: Microsoft Office (проведення розрахункової частини проекту, формування текстової частини звіту та подання презентації); 3D Studio MAX (створення і редагування тривимірної графіки і анімації); Adobe Photoshop (створення рекламної продукції); SPSS (оброблення результатів маркетингових досліджень з використанням анкет); Big Data (обробка великих обсягів інформації); Data Visualization (представлення інформації чітко і ефективно з допомогою статистичних графіківграфіків і інформаційної графіки).

– Ринок споживача росте із шаленою швидкістю, тому продавцям потрібно вчасно виявити та швидко задовольнити забаганки свого клієнта, щоб якнайдовше «втримати його біля себе». Як наслідок, підприємці повинні володіти потрібною їм інформацією. Зважаючи на це, роль маркетингу та маркетингових досліджень, в даному випадку, є ключовими елементами успішного бізнесу. Проте, слід зазначити, що правильно опрацьовані та проаналізовані маркетингові дані неможливі без кваліфікованих ІТ-спеціалістів. Тому на сучасному ринку праці цінується кожен фахівець! – на завершення відмітила Марина Василівна.

Також студенти відвідали торгово-розважальний комплекс «БОЯНІВКА» на території якого знаходяться ТРЦ «КАРАВАН», супермаркет «Ельдорадо», магазин «Compy» та центр розваг «Панорама-Чернівці». Така сумісність сприяла не лише грунтовному пізнанні студентів із особливостями застосування сучасного маркетингу торгівельними мережами, а й їх активному відпочинку.

Таким чином, результатом екскурсійної поїздки, стало отримання нових знань студентами, щодо специфіки роботи спеціалізованих фірм в галузі маркетингових досліджень та закріплення теоретичного матеріалу на практиці, які вони зможуть використати в першу чергу, як споживачі та потенційні клієнти, а також, як майбутні економісти, аналітики, маркетологи, ІТ-спеціалісти, котрих потребує сучасний ринок праці.


 

Викладач коледжу Галайдіда О.В.

: