Search

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Циклова комісія математичних

та природничо-наукових дисциплін


Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить, той ніколи не перестає вчитися, хоча б зовні він і здавався бездіяльним

Г.Сковорода


Значення базової освіти в житті людини важко переоцінити. Вона є обов'язковим підґрунтям для здобуття фахових знань. Сучасній молоді для успішного оволодівання азами обраної професії необхідний високий рівень загальноосвітньої підготовки, лідерські якості, відповідність сучасним вимогам.

До складу циклової комісії входять як досвідчені викладачі, які мають великий педагогічний досвід, так і молоді, які володіють сучасними технологіями навчання. Це викладачі: Руснак С.Г., Хомів Н.Й., Озімінська О.Я., Глова Г.Р., Лопушинська О.П.

Очолює циклову комісію викладач хімії Перит В.В.

Першочерговим завданням, над яким працює циклова комісія математичних та природничо- наукових дисциплін, є формування висококваліфікованого фахового молодшого бакалавра, соціально зрілої, громадянсько свідомої та всебічно розвиненої творчої особистості з відповідним рівнем знань, національної та загальнолюдської культури, толерантності. А проблемою, над вирішенням якої працює циклова комісія, є: «Компетентнісний підхід до забезпечення якості освітнього процесу при викладанні загальноосвітніх дисциплін засобами комунікаційних технологій за умов змішаного навчання».

Педагогічна майстерність, творчий почерк, постійний пошук, активна громадянська позиція – характерні риси кожного члена нашої циклової комісії, це об'єднання викладачів, основна мета роботи яких полягає у підготовці конкурентоспроможних фахівців через формування спеціальних умінь та навичок, підвищення рівня професійної грамотності студентів, розвиток мислення та визначення причинно-наслідкових зв'язків. Циклова комісія здійснює розробку та втілення в життя заходів щодо наукової організації освітнього процесу, спрямованих на поліпшення якості знань студентів, ознайомлення із сучасними методами викладання окремих навчальних дисциплін, проведення теоретичних і практичних занять.

Викладачі загальноосвітніх дисциплін намагаються відходити від авторитарно-репродуктивного навчання, моделюючи таку систему, яка б формувала у студентів ініціативність, інноваційність, мобільність, гнучкість, динамізм, конструктивність, комунікативність тощо. З метою розв'язання цих завдань циклова комісія впроваджує активні та інтерактивні методи, новітні технології навчання, які базуються на компетентнісному підході. Кожен викладач комісії вважає, що доцільно використовувати таку організацію навчальної діяльності, внаслідок якої здійснюється взаємодія викладача та студента, збігається їхня мета.

Тому вивчення дисциплін природничого циклу у ВСП Заліщицький фаховий коледж імені Є.Храпливого НУБіП України має велике значення не лише для наукового сприйняття світу, але й, у першу чергу, для розвитку творчих здібностей студентів, уміння мислити і використовувати свої знання на практиці.

Одним із шляхів оновлення змісту освіти й узгодження його із сучасними потребами є орієнтація на розвиток компетентностей та створення ефективних механізмів їх упровадження. Необхідно переорієнтування навчання із засвоєння величезної суми знань, на освоєння компетентностей, необхідних для життя в XXI столітті. Вміння критично мислити, працювати в команді, фінансова грамотність, підприємництво, культурна компетентність.

Отже, інноваційність як показник якості освіти забезпечує умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.


 

Голова циклової комісії Перит В.В.

: