Search

Хімічний гурток

Презентуємо роботу

Хімічного гуртка


Хімія – стародавня наука, яка допомагала людям створювати матеріали, одяг, продукти харчування, медикаменти. Будь-який фізіологічний процес в організмі людини, тварини чи рослини супроводжується хімічними реакціями. Якщо вам цікаві процеси обміну речовин в живих організмах, хочете знати, як визначити вміст білків, вуглеводів, ліпідів, вітамінів та інших сполук у рослинних і тваринних об’єктах, тоді ми запрошуємо вас в хімічний гурток. Тут ви зможете отримати відповіді на теоретичні та практичні питання, які пов’язані з хімією. Під час лабораторних занять гуртківці ознайомляться із сучасними фізико-хімічними методами аналізу, користуючись лабораторним посудом та приладами і проведуть нескладні хімічні дослідження.

Керівник хімічного гуртка Перит Валентина Володимирівна, викладач хімії, викладач- методист. Старостою гуртка є студентка 22 групи, спеціальність 201 «Агрономія» Гутман Вікторія Юріївна. Програма розрахована на студентів І та ІІ курсів технологічного та економічного відділень. На гурток запрошуються всі бажаючі, без попереднього запису.

Мета програми хімічного гуртка – популяризувати природничі науки, формувати у вихованців навички проведення науково-дослідної роботи, підвищити пізнавальну активність у гуртківців до вивчення основних тем з хімії.

Девізом хімічного гуртка є:

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей-талант,

Вміння їх вирощувати- мистецтво.

Але найважливішим є любов до дитини.

(Народна мудрість)


Основні напрями роботи хімічного гуртка:

  • ознайомлення з роботою гуртка;
  • набуття навичок у роботі з науковою інформацією;
  • виконання навчальної роботи за обраною темою, що пов’язана із майбутньою спеціальністю;
  • представлення результатів на щорічній студентській конференції;
  • члени гуртка є активними учасниками науково- практичних конференцій, маємо дипломи конкурсу «Всеукраїнський Юнацький Водний приз 2022», брали участь в конференції «ЕкоБіоХім-2022» в ІV Всеукраїнській науковій конференції «Актуальні задачі хімії: дослідження та перспективи», у Всеукраїнському конкурсі «Інтелект молоді. Раціональне природокористування та новітні енергоефективні технології» тощо;
  • участь у студентській олімпіаді, завдяки якій в нас є багато призерів 2021-2022 років. Це і Всеукраїнські олімпіади «На урок», «Всеосвіта», «Олімпус», і І етап внутріколеджівської олімпіади.


Вашій увазі презентуємо план роботи хімічного гуртка:

  1. Знайомство з тематикою poбіт лабораторії хімії.
  2. Методика написання реферативної роботи з дисципліни “Хімія”. Структура реферату.
  3. Пошук хімічної інформації у Інтернеті. Пошукові системи. Практичне заняття.
  4. Пошук наукової інформації з xiмiї. Довідкова література. Реферативні журнали. Користування ними.
  5. Практичне заняття: шукаємо літературні матеріали до обраної теми навчальної роботи.
  6. Студентська олімпіада з хімії. Розв’язання задач студентської олімпіади.
  7. Як зробити доповідь на пошуково-дослідницькій конференції? План доповіді.
  8. Екскурсія до бібліотеки коледжу.
  9. Робота з новинками у бібліотеці коледжу.
  10. Оформлення ілюстративного матеріалу. Оформлення таблиць, графіків.
  11. Основні вимоги до презентації роботи.
  12. Підготовка до студентської конференції. Заслуховування доповідей гуртківців. Обговорення доповідей.
  13. Пошуково-дослідницька конференція .
  14. Обговорення доповідей конференції.

Форми занять:лекції, практичні заняття, диспути, прес-конференції, екскурсії до вищих навчальних закладів, науково-дослідних установ, на підприємства.

Програмою передбачено проведення групових, парних та колективних форм роботи.

Партнерами діяльності та співпраця з виробництвом є:

  • Борщівський міжрайонний відділ Державної установи «Тернопільський обласний лабораторний центр МОЗ України»;
  • Заліщицьке районне лабораторне відділення Борщівського міжрайонного відділу ДУ «Тернопільський ОЛЦ МОЗУ»;
  • Лабораторія ПП«Амбар 88» с. Дзвиняч по зберіганню та переробці сої;
  • НПП “Дністровський каньйон”.

Також вашій увазі подаємо тематику наших навчально - дослідницьких робіт:

  • Дослідити, як із натуральних речовин зробити в лабораторних умовах мийні засоби?
  • Амінокислотні біодомішки: прихована небезпека.
  • Визначення якості меду натурального, що реалізується торгівельними закладами м. Заліщики.
  • Сучасні аспекти застосування медової косметики та її наслідки.
  • Біологічна цінність продуктів бджільництва.
  • Дослідження властивостей замінників косметичних засобів.

Окремі напрями роботи гуртка пов’язані також з використанням можливостей навчально-виробничих лабораторій рослинництва і лабораторії вимірювальної екологічної експертизи та якості і безпеки об’єктів сільськогосподарського використання коледжу.

Заняття членів гуртка в on-line режимі під час дистанційного навчання проходить в активній формі, ми працюємо у віртуальних лабораторіях, проводимо домашні досліди, готуємо цікаві пошуково- дослідницькі презентації, спілкуємося в on-line режимі з цікавими особистостями.

Отже, у хімічному гуртку студенти глибше оволодівають основами хімічних наук, виробляють уміння і навички, необхідні в практичному житті.

Гурток формує волю, характер, виховує дисциплінованість.

Проведення різних дослідів чи практичних робіт виробляє у студентів логічне мислення і нахили до дослідницької роботи.


Перит В.В., керівник біохімічного гуртка

: