Search

Фізичний гурток

СНПЧ А7 Курск, обзоры принтеров и МФУ

Презентація роботи

ФІЗИЧНОГО ГУРТКА


Керівник фізичного гуртка: Руснак Світлана Григорівна, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.

Староста гуртка: Стасюк Андрій, студент 15 групи


Реалії сьогодення на ринку праці вимагають від випускників коледжу високого фахового рівня, підвищення якого відбувається також через безпосередню участь студентів у роботі предметних гуртків.

Предметні гуртки – науково-освітні гуртки, організовані з метою розширення й поглиблення знань студентів з різних предметів та дисциплін й розвитку в них інтересу до їх поглибленого вивчення, до відповідних галузей науки, техніки. Їх завдання полягає у поглибленні набутих на заняттях знань, розвитку інтересів і здібностей студентів, адже сучасний фахівець повинен не тільки володіти певною низкою спеціальних знань і професійних умінь, а й уміти самостійно підвищувати свій фаховий рівень, працювати творчо, з ініціативою, знати проблеми суспільства та активно включатися в їх вирішення.

Мета роботи фізичного гуртка:

• систематизація і поглиблення знань та вмінь студентів з дисципліни «Фізика»;

• формування та розвиток навичок науково-пошукової роботи;

• формування та розвиток експериментальних вмінь та дослідницьких навиків;

• підготовка гуртківців до участі в олімпіадах, конкурсах, науково – практичних конференціях;

• розвиток пізнавального інтересу, формування наукового світогляду, відповідного стилю мислення, екологічної культури;

• створення умов для розвитку високоморальної та глибоко духовної особистості;

• виховання творчої ініціативи, поваги до власної історії, патріотизму.



Зацікавленості студентів сприяє і чергування різних форм організації занять у предметному гуртку – це рольові ігри, вікторини, диспути, заняття- подорожі, усні журнали, брейн-ринги, квести, КВК, екскурсії.

Робота фізичного гуртка спрямована на створення робочих моделей, макетів, зразків, що дозволяє поглибити знання та вміння, розвивати спеціальні професійні компетентності. Конструювання і виготовлення фізичних моделей дає студентам можливість узагальнити та систематизувати знання про механізми, роботу та енергію, сформувати загальні уявлення про машини та механізми, які використовуються в практичній діяльності людини, пояснити принципи роботи найпростіших машин та механізмів, виховувати спостережливість, уважність, повагу до людської праці. Хоча в сьогоднішніх реаліях частина занять гуртка проходила в онлайн режимі, студенти не тільки створили діючі моделі пилососа та байка, але і залучили до цієї роботи батьків. Студенткою Угриняк Марією з підручних засобів був сконструйований пилосос. Створення моделі пилососа дозволило на практиці збагнути, за якими принципами створена побутова техніка та за якими фізичними законами працює.



Студент Базюк Микола створив модель байку, і не лише відтворив на практиці фізичні закономірності, але проявив власні творчі здібності у впровадженні дизайнерського рішення.



Завдячуючи студентам – гуртківцям, було започатковано створення колекції дослідів з фізики, що дасть змогу активізувати пізнавальний інтерес до фізичних явищ та експерименту, сприятиме формуванню самостійності і активності при вивченні фізики. Також зазначені досліди допоможуть ефективно та та виразно проілюструвати фізичне явище чи теорію.

Студенти 1 –го курсу провели ряд досліджень з визначення вологості повітря у приміщенні за допомогою психрометра, виготовленого самостійно за допомогою звичайних термометрів.

Відомий фізик Е.Роджерс говорив: "Фізика –це наука розумітиприроду. Багато явищ природи залишалися для людини нез'ясованими, таємничими. Але багато що люди навчилися пояснювати спостерігаючи, зіставляючи. Гуртківці поглянули на навколишній світ очима поетів і прозаїків, декламуючи ліричні вірші Т.Г.Шевченка, Л.Українки, І.Франка, Л. Костенко, О.Олеся, В. Сосюри, М. Рильського.

Відбулася науково-практична конференція студентів з дисциплін фізики та хімії на тему: «Розвиток творчого потенціалу студентів коледжу в процесі науково-дослідної діяльності».

Студенти - гуртківці протягом 2022-2023 навчального року взяли участь у Всеукраїнських олімпіадах на платформах "Всеосвіта" та "На Урок" , у Всеукраїнських конкурсах "Жінки в науці", «Як це працює: водопровід та каналізація» , "Фізика довкола нас". Більшість з них стали переможцями:

”Всеосвіта” “Весна – 2023”

Диплом 1 ступеня: 14 група – Безгура Ю., Кривко М. 15 група – Димушко Х., Коржевська А.

Диплом 2 ступеня: 14 група –Дерень Вадим, Сасовець М.Залуцька С., Кіт Х.

Диплом 3 ступеня: 14 група – Бадига В., Дерень Владислав, Римарчук П., Рудик В., Тарнапольський А., Яцків Я.

Сертифікати учасника: 14 група – Костиник В., Медвечук С.15 група – Ковалик О.

”Всеосвіта” Олімпіада “ Весна - 2023 ”

Диплом 3 ступеня: Рудик В., Тарнапольський А.;

Сертифікати учасника: Бадига В., Дерень Владислав, Дерень Вадим, Жирик О., Костиник В., Медвечук С., Римарчук П., Яцків Я.

“На Урок” “Осінь – 2022”

Диплом 2 ступеня: 11 група – Козак Н.; 14 група – Дерень Владислав;

Диплом 3 ступеня: 11 група - Левчук І., Турлуківський В., 14 група – Дерень Вадим, Кіт Х.

Сертифікати учасника: 11 група - Завада В., Пітик К., Савчук Р., Хомко А, Вівчар М., Монич О., Василик А., Бричка Д., Гандзюк Д., Федик О., Фіняк І.; 14 група – Кривко М., Сасовець М., Медвечук С., Жирик О., Костиник В., Римарчук П., Рудик В., Кузьма Р., Яцків Я., Боднарчук Л., Михайлюк В., Михайлюк А., Тарнапольський А.; 15 група – Завада В., Димушко Х., Коржевська А., Стояк В., Залуцька С., Вихрій Б., Дудяк О., Монринчук С., Купчак А., Роман Н., Захарюк І.; 24 група – Данилицький В., Вербовецька Н., Горбач А., Гембатюк Є., Панасюк І.; 25 група – Ковальчук С., Бойчук Т., Гуцал М., Кастранець М.

“На Урок” конкурс “ Жінки в науці ”

Диплом 1 ступеня: 14 група – Жирик О., Костиник В., Дерень Вадим, Михайлюк А., Тарнапольський А., Бадига В.; 15 група – Димушко Х, Коржевська А., Залуцька С., Вихрій Б., Дудяк О., Мотринчук С., Купчак А., Стояк В., Болеховська Н., Захарюк І., Завада Віталія, Бурлака В., Стасюк А., Прокіпчук Т., Фурман Є.

Диплом 2 ступеня: 14 група – Римарчук П., Рудик В., Кіт Х., Боднарчук Л..; 15 група – Роман Н.

Диплом 3 ступеня: 14 група –Михайлюк В., ., 15 група – Ковалик О.

Сертифікати учасника: 14 група - Сасовець М., Медвечук С., Дерень Владислав.

“На Урок” конкурс “ Як це працює: водопровід та каналізація ”

Диплом 1 ступеня: 11група – Левчук І., Завада В.; 14 група – Кривко М., Сасовець М., Кіт Х.,; 15 група – Завада В., Коржевська А., Стасюк А., Фурман Є.

Диплом 2 ступеня: 11 група –; 14 група – Костиник В., Рудик В., ; 15 група – Купчак А., Захарюк І.

Диплом 3 ступеня: 11 група - ., 14 група –Михайлюк В., , 15 група – Бурлака В.

Сертифікати учасника: 11група – Хомко А., Вівчар М., Копичинська О.; 14 група – Яцків Я., Михайлюк А. ; 15 група – Прокіпчук Т.

Гуртківцями створено ряд презентацій: "Жінки Великої долі минулого і сьогодення в області фізики", "Фізики – лауреати Нобелівської премії", "Фізика на службі сільського господарства", "Фотоелементи та їх застосування», "Прості механізми в побутових приладах", "Розвиток української астрономічної науки". Створення комп'ютерних презентацій з фізики, астрономії, що зумовлює концентрацію уваги; включення всіх видів пам'яті: зорової, слухової, моторної, асоціативної; більш швидке й глибоке сприйняття матеріалу; підвищення інтересу до вивчення предмета; зростання мотивації до навчання.

Проводячи дослідження, студенти брали участь у пошуково – дослідницьких проектах: "Фізика в професії батьків", "Внесок вчених Західної України у розвиток фізичної науки", "Фізика у живій природі та медицині", "Фізика на службі сільського господарства", "Фізика і лірика (фізичні явища та закони у прислів'ях, загадках, літературних творах...)" , "Досягнення сучасної астрономічної науки".

Гуртківці пишуть статті, доповіді, реферати та є учасниками семінарів, науково – практичних конференцій: "Альтернативні джерела", "Врятуймо Дністер. Проблеми будівництва ГЕС на Дністрі", "Економія електроенергії в побуті".

Здобутки наших студентів – яскравий приклад того, що гурткова робота розвиває пам'ять, мислення, допитливість; формує навички практичного застосування знань, навички зв'язано викладати думку; створює основи безперервної освіти, закладає фундамент для майбутньої спеціалізації, враховуючи перспективи розвитку сучасної науки, техніки, економіки.

Беручи участь у роботі фізичного гуртка, студенти вчаться системно мислити, здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці, працювати у мережі Інтернет, самостійно і творчо працювати зі спеціалізованою літературою, довідниками, з лабораторним обладнанням, вести та аналізувати астрономічні спостереження.


Руснак С. Г., викладач – методист, керівник гуртка

: