Search

Студентський гурток «Маркетолог»

Студентський гурток

«Маркетолог»


Мета роботи гуртка:

  • осмислення з сучасних проблем формування ринку товарів та послуг в Україні
  • вивчення тенденцій розвитку ринків
  • дослідження поведінки споживачів
  • розробка комплексу маркетингових комунікацій підприємств
  • формування маркетингової стратегії просування товарів та послуг;
  • огляд та аналіз новинок нових товарів народного споживання та особливостей сучасного маркетингу
  • розробка комплексу брендингових елементів для формування іміджу підприємств


Робота гуртка

  • Маркетинг є одним із прогресивних напрямків роботи по управлінню діяльністю сучасних підприємств. Реалії сьогодення на ринку праці вимагають від випускників коледжу високого фахового рівня, підвищення якого відбувається також через безпосередню участь студентів у роботі предметних гуртків. З власного досвіду виокремлю такі форми гурткової роботи:
  • розробка маркетингової інформаційної системи
  • проведення маркетингового дослідження в конкурент­ному середовищі
  • просування товару-новинки на ринок шляхом створення емблеми як складової брендингу
  • проведення цінового моніторингу
  • розробка рекламного проекту товару
  • формування системи збуту продукції на ринку та розробка логістичних каналів збуту
  • розробка маркетингового інструментарію підприємства

Галайдіда О.В., керівник гуртка

: