Студентський гурток
«Маркетолог»
Мета роботи гуртка:
- осмислення з сучасних проблем формування ринку товарів та послуг в Україні
- вивчення тенденцій розвитку ринків
- дослідження поведінки споживачів
- розробка комплексу маркетингових комунікацій підприємств
- формування маркетингової стратегії просування товарів та послуг;
- огляд та аналіз новинок нових товарів народного споживання та особливостей сучасного маркетингу
- розробка комплексу брендингових елементів для формування іміджу підприємств
Робота гуртка
- Маркетинг є одним із прогресивних напрямків роботи по управлінню діяльністю сучасних підприємств. Реалії сьогодення на ринку праці вимагають від випускників коледжу високого фахового рівня, підвищення якого відбувається також через безпосередню участь студентів у роботі предметних гуртків. З власного досвіду виокремлю такі форми гурткової роботи:
- розробка маркетингової інформаційної системи
- проведення маркетингового дослідження в конкурентному середовищі
- просування товару-новинки на ринок шляхом створення емблеми як складової брендингу
- проведення цінового моніторингу
- розробка рекламного проекту товару
- формування системи збуту продукції на ринку та розробка логістичних каналів збуту
- розробка маркетингового інструментарію підприємства
Галайдіда О.В., керівник гуртка